Under Armour wzmacnia tenant mix Atrium Promenada

Amerykański producent innowacyjnej odzieży sportowej Under Armour dołączy do grona najemców Atrium Promenada. To kolejna marka, po Rituals Cosmetics, która wybrała na lokalizację swojego sklepu flagowy obiekt z portfolio Atrium. Już pod koniec kwietnia klienci będą mogli poznać szeroką ofertę zaawansowanego technicznie obuwia sportowego i odzieży spod znaku Under Armour oraz skorzystać z powitalnej akcji promocyjnej. Under Armour w Atrium Promenada będzie pierwszym w Polsce salonem w koncepcie BHCC (Brand House City Concepts).

Under Armour to amerykańska marka, która zrewolucjonizowała sposób ubierania się sportowców na całym świecie. W swojej ofercie posiada zaawansowane technicznie odzież, obuwie i sprzęt sportowy przystosowane do konkretnych rodzajów sportu, płci, wieku oraz warunków atmosferycznych. W myśl hasła „Under Armour makes you better” (pol. „Under Armour czyni Cię lepszym”) – wszystkie innowacyjne produkty marki zaprojektowane są tak, by poprawiać wyniki sportowców – zarówno amatorów, jak i profesjonalistów.

Lokal będzie usytuowany na poziomie 1, przy salonie 4F.

Otwarcie pod koniec kwietnia

Under Armour

– Under Armour to kolejny brand z długą historią i międzynarodowym prestiżem dołączający do naszego portfolio. Amerykańska marka znacząco wzmocni bogatą już ofertę sportową Promenady, dołączając do grona takich najemców, jak GO Sport, New Balance czy Sizeer. Współpraca z Under Armour to odpowiedź na zapotrzebowanie naszych klientów, którzy szukają technicznie zaawansowanej odzieży sportowej – dedykowanej zarówno zawodowym sportowcom, jak i trenującym bardziej amatorsko – mówi Tomasz Hofman, dyrektor Atrium Promenada.

Otwarcie Under Armour planowane jest na koniec kwietnia br. W pierwszym tygodniu działania salonu marka przygotowała specjalną promocję dla klientów. Przy zakupach o wartości 250 zł otrzymają oni 20% rabatu, a powyżej 400 zł będą mogli nabyć torbę treningową za 1 PLN.

W Atrium Promenada trwa przebudowa drugiej, nieodnowionej części obiektu. Zmiany obejmują kompleksową modernizację wnętrza galerii od strony ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego oraz re-modeling wejścia do centrum handlowego od tej ulicy. Pod względem architektonicznym galeria po transformacji zyska jednolity spójny charakter, swoim designem nawiązując do najbardziej znanych ulic modowych i kultowych domów towarowych światowych stolic mody.

W trakcie trwania przebudowy Atrium Promenada funkcjonuje normalnie. Do dyspozycji klientów jest główna część centrum handlowego (odnowiona w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek. Kino Cinema City, Carrefour, strefa restauracyjna Republika Smaku oraz przestrzeń zabaw i warsztatów Piąty Wymiar działają nieprzerwanie.

Blisko 90 tys. mkw.

Atrium Promenada z powierzchnią blisko 90 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.

Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Tru Trussardi, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx. Klienci centrum mogą również zrobić zakupy w najnowocześniejszym hipermarkecie Carrefour PRO z bogatą ofertą produktów premium. W obiekcie mieści się także przychodnia centrum medycznego Enel-Med, salon Amari SPA, klub Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City. Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku z bogatą ofertą popularnych konceptów restauracyjnych serwujących zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.

Piąty Wymiar

Atrium Promenada to również miejsce spotkań i rozwoju, przyjazne rodzinom z dziećmi i seniorom. Piąty Wymiar mieszczący się na drugim piętrze galerii, to unikatowa przestrzeń powstała z myślą o aktywnościach skierowanych do lokalnej społeczności. We współpracy z organizacjami społecznymi, lokalnymi firmami oraz pasjonatami różnych dziedzin organizowane są w niej zajęcia i warsztaty, wspólne sąsiedzkie przedsięwzięcia, które wspierają rozwój, rozbudzają zainteresowania oraz zwiększają świadomość kulturalną, artystyczną i naukową wśród dzieci i dorosłych.

 

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych