– Problem ubóstwa menstruacyjnego jest wciąż kwestią bardzo ważną. Szczególnie teraz, kiedy do Polski przyjechały tysiące kobiet i dziewcząt z Ukrainy. Grupa osób, którym powinniśmy pomóc, dostarczając produkty menstruacyjne, jest jeszcze większa. Dzięki współpracy z Okresową Koalicją możemy dotrzeć z naszą pomocą tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. – mówi Karolina Błońska, starsza menedżerka ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w sieci Biedronka.
– Jako Akcja Menstruacja jesteśmy bardzo wdzięczne Biedronce, że tak hojnie wspiera Okresową Koalicję. Dzięki regularnym dostawom produktów menstruacyjnych, jesteśmy w stanie szybko reagować na prośby o pomoc. To szczególnie istotne w tym trudnym czasie – widzimy, że wzrosło na nią zapotrzebowanie, szczególnie w szkołach. – mówi Emilia Kaczmarek, Prezeska Fundacji Akcja Menstruacja