scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Galeria Młociny otwiera wiosenny sezon motocyklowy

EPP_Galeria Młociny_Inter Motors_1

Galeria Młociny uzupełnia swoją ofertę z myślą o zmotoryzowanych mieszkańcach stolicy i okolic. Należące do EPP i Echo Investment centrum handlowe zaprosiło do współpracy Inter Motors – największą sieć motocyklową w Polsce. Jeszcze przed rozpoczęciem na dobre nowego sezonu wiosennego w bielańskim centrum ruszył sklep o powierzchni 340 mkw., w którym miłośnicy jednośladów znajdą m.in. markowe kaski, odzież, inne akcesoria i części.

Po polskich drogach jeździ ponad milion motocykli. W ubiegłym roku najwięcej nowych pojazdów rejestrowano w kwietniu i maju. Z myślą o nadchodzącej wiośnie, Galeria Młociny zaprasza miłośników jednośladów do przygotowania się do nowego sezonu – właśnie ruszył tu sklep Inter Motors. Sieć słynie z szerokiej oferty produktów dla motocyklistów oraz promowania kultury motocyklowej i bezpieczeństwa na drodze.

Niepowtarzalne miejsce na mapie Warszawy

– Obecność salonów samochodowych w centrach handlowych na całym świecie powoli przestaje dziwić. W poszukiwaniu nowych dróg dotarcia do klienta, dealerzy doceniają możliwości, jakie daje obecność w obiekcie retailowym o ugruntowanej pozycji i dużym zasięgu oddziaływania. Z kolei dla zarządcy to szansa na zainteresowanie nowej grupy odbiorców i zaciekawienie odwiedzających nietypową ofertą. My idziemy o krok dalej, otwierając na wiosnę nasze centrum na liczną w Polsce grupę entuzjastów motocykli. Jako pierwsze centrum handlowe w Warszawie poszerzyliśmy nasze portfolio o największą krajową sieć motocyklową z bogatym wyborem części, akcesoriów i odzieży dla motocyklistów. Przy okazji przypominamy, że do naszego obiektu można również dojechać jednośladem –specjalne miejsca na parkingu czekają na ścigacze, choppery czy miejskie skutery naszych klientów – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.

EPP_Galeria Młociny_Inter Motors_2

– We współpracę z Inter Motors byliśmy zaangażowani wielopoziomowo, w tym także na etapie projektowania i budowy sklepu. Tym łatwiej nam stwierdzić, że jest to niepowtarzalne miejsce na warszawskiej mapie. Inter Motors w Galerii Młociny to nie tylko świetny asortyment, profesjonalni doradcy, ale też pierwszy sklep motocyklowy w centrum handlowym w stolicy. Co za tym idzie, jego klienci mogą korzystać z parkingu, wydłużonych godzin pracy i bogatej oferty handlowej. Jest już wiosna, więc wszystkich zapalonych motocyklistów, zapraszam do Inter Motors na dobry początek sezonu. Lewa w górę! – mówi Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Echo Investment.

Wejście Inter Motors do bielańskiego centrum handlowego to element strategii rozwoju sieci oraz ułatwienie procesu zakupowego sympatykom marki.

Krok w rozwoju Inter Motors

– Otwarcie sklepu Inter Motors w Galerii Młociny to kolejny krok w naszym rozwoju. Obecność w centrum handlowym umożliwia klientom zakupy w dogodnych dla nich godzinach, od poniedziałku do soboty. Chcemy być blisko naszej motocyklowej społeczności i stworzyć jej jeszcze bardziej komfortowe warunki zakupów, na przykład jeśli klienci zamiast motocykla wybiorą samochód i postanowią przyjechać do Galerii Młociny całą rodziną. Zależy nam, by być wszędzie tam, gdzie pasjonaci jednośladów poszukują odzieży, części i akcesoriów motocyklowych, żeby móc bezpiecznie realizować swoją pasję – podsumowuje Wojciech Twaróg, Członek Zarządu Inter Cars S.A., Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.

Na 340 mkw. powierzchni mieszkańcy Bielan i okolic będą mogli zapoznać się z bogatą ofertą produktów znanych marek motocyklowych, takich jak Alpinestars, Shark, Nolan czy Shoei. Propozycja nowego sklepu Inter Motors obejmuje m.in. strefę kasków, duży wybór odzieży turystycznej, ubrania i obuwie off-road, pokrowce, zabezpieczenia antykradzieżowe, kufry i inne akcesoria motocyklowe. Klienci Galerii Młociny znajdą tu także opony, oleje oraz części motocyklowe, a o fachowe doradztwo zadbają doświadczeni konsultanci.

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje blisko 85 tys. mkw. nowoczesnej, świetnie zaprojektowanej powierzchni, która mieści ponad 200 sklepów i blisko 50 restauracji oraz kawiarni. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Hala Hutnik to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne i unikatowe koncepty. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.

36 projektów w portfelu EPP

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 36 projektów (29 obiektów handlowych, sześć kompleksów biurowych i jeden projekt wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości około 2 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stóp zwrotu dla swoich udziałowców i partnerów JV poprzez dostarczanie najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.

EPP należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Największy polski deweloper

Echo Investment jest największym polskim deweloperem, jedynym na rynku z bogatym doświadczeniem w trzech sektorach rynku nieruchomości: mieszkaniowym, handlowo-usługowym oraz biurowym. Jako firma współodpowiedzialna za rozwój miast, Echo Investment angażuje się w duże miastotwórcze projekty łączące różne funkcje, jak Browary Warszawskie czy Fuzja w Łodzi. To miejsca, w których ludzie mogą pracować, mieszkać, bawić się i zaspokajać potrzeby dnia codziennego. Od 1996 roku Echo Investment jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zrealizowało już blisko 200 projektów o łącznej powierzchni 2 mln mkw. w kilkudziesięciu miastach Polski. Od 2019 roku głównymi akcjonariuszami Echo Investment S.A. są węgierski Wing IHC Zrt oraz partnerzy Griffin Real Estate.

 

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Projekty

galeria-mlociny-ech0-investment-epp-zdjecie
galeria handlowa
76 000 m2
Galeria Młociny to warszawskie centrum handlowe zlokalizowane w dzielnicy Bielany, w sąsiedztwie ulic: Nocznickiego i Zgrupowania AK. Inwestorami Galerii Młociny…
Baza danych

Firmy

epp-logo
developer/inwestor
EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Spółka, która działa według formuły…
Baza danych

Codzienny newsletter
SCF News | Retailnet.pl

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required