Pierwszy sklep Peek & Cloppenburg po prawej stronie Warszawy w Atrium Promenada

Atrium Promenada w Warszawie nadal przyciąga najwyższej klasy marki. W ramach kontynuacji renowacji i repozycjonowania centrum, w II kwartale 2023 roku otworzy się duży, dwupoziomowy sklep Peek & Cloppenburg, o powierzchni 3 450 m2. Będzie to najnowsza koncepcja P&C, zakładająca nowy podział przestrzeni, na strefę mody sportowej i strefy wypoczynkowe.

Salon w Atrium Promenada będzie pierwszym sklepem Peek & Cloppenburg w tej części Warszawy i drugim co do wielkości w stolicy, a jako dziesiąty sklep w Polsce podkreśli znaczenie rodzimego rynku dla marki. Oferta nowego lokalu obejmie zróżnicowany asortyment modowy i lifestylowy takich brandy jak Review i Jake*s oraz międzynarodowych marek, w tym BOSS i Calvin Klein. Powierzchnia handlowa sklepu zajmie aż dwie kondygnacje i wyniesie łącznie 3 450 mkw.

– Wiedząc jak dynamiczne są zmiany potrzeb i wymagań zarówno klientów, jak i najemców, nie przestajemy pracować nad ulepszaniem naszych obiektów – tak, by maksymalnie służyły społecznościom lokalnym. Atrium Promenada cieszy się dużym zainteresowaniem, zarówno klientów jak i najemców. Dlatego chcemy stworzyć starannie wyselekcjonowaną ofertę, interesującą dla naszego dużego i zróżnicowanego catchmentu. Marka Peek & Cloppenburg wpisuje się w nasze strategiczne podejście i dodatkowo wzmocni Atrium Promenada jako dominującą destynację zakupową po prawej stronie Warszawy. Fakt, że tak znana, międzynarodowa marka wybrała Atrium Promenada potwierdza naszą silną pozycję na rynku. Z niecierpliwością czekamy na
otwarcie sklepu, zaplanowane na II kwartał przyszłego roku – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director Retail, Atrium European Real Estate.

Zmiany w Atrium Promenada

Rok 2022 i początek 2023 przyniesie w Atrium Promenada wiele zmian. Trwa kompleksowa przebudowa drugiej części obiektu, której zakończenie planowane jest na pierwszą połowę 2023 roku. W efekcie Promenada stanie się najciekawszym i najnowocześniejszym warszawskim centrum handlowym po prawej stronie Wisły. Zaoferuje swoim klientom jeszcze bogatsze portfolio marek w najnowszych konceptach i dodatkowo wzmocni swój potencjał biznesowy. Pod względem architektonicznym zyska jednolity i spójny charakter, a klienci znajdą w nim przestronne i nowoczesne miejsce z najwyższej klasy designem i inspirującą ofertą. W trakcie przebudowy Atrium Promenada funkcjonuje normalnie. Klienci mogą korzystać z głównej części centrum handlowego (odnowionej w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek, takich jak Cinema City, Carrefour Pro, TK Maxx, H&M, Zara, iSpot, PINKO, Marella, GUESS, e-obuwie, Tous, Sinsay.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Atrium Promenada z powierzchnią 63 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża. Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Tru Trussardi, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx. Klienci centrum mogą również zrobić zakupy w najnowocześniejszym hipermarkecie Carrefour PRO z bogatą ofertą produktów premium. W obiekcie mieści się także przychodnia centrum medycznego Enel-Med, salon Amari SPA, klub Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City. Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku z bogatą ofertą popularnych konceptów restauracyjnych serwujących zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.

Piąty Wymiar

Atrium Promenada to również miejsce spotkań i rozwoju, przyjazne rodzinom z dziećmi i seniorom. Piąty Wymiar mieszczący się na drugim piętrze galerii, to unikatowa przestrzeń powstała z myślą o aktywnościach skierowanych do lokalnej społeczności. We współpracy z organizacjami społecznymi, lokalnymi firmami oraz pasjonatami różnych dziedzin organizowane są w niej zajęcia i warsztaty, wspólne sąsiedzkie przedsięwzięcia, które wspierają rozwój, rozbudzają zainteresowania oraz zwiększają świadomość kulturalną, artystyczną i naukową wśród dzieci i dorosłych.

Atrium jest wiodącym właścicielem, zarządcą i deweloperem centrów handlowych z ofertą modową, rozrywkową i gastronomiczną oraz mieszkań na wynajem w Europie Środkowej. Firma koncentruje się przede wszystkim na obiektach o dominującej lokalnie pozycji, położonych w najlepszych lokalizacjach miejskich. Atrium posiada portfel 26 aktywów o wartości 2,5 mld euro i powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej ponad 809 000 mkw. W lutym 2020 roku Atrium ogłosiło strategię dywersyfikacji swojego portfela poprzez inwestowanie i zarządzanie mieszkaniami na wynajem, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz