Początek 2022 roku w Suwałki Plaza to aż dwie relokacje najemców oraz dwa otwarcia salonów nowych marek. Centrum stale się rozwija i stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, wprowadzając do oferty nowe marki nieobecne dotychczas w mieście, jak również wspierając ewolucję konceptów dotychczasowych najemców.
Serię otwarć zapoczątkował OCHNIK.
Mocne marki i długo wyczekiwane otwarcia
Nowy sklep OCHNIKA ruszył 4 lutego. Bardziej przestronna odsłona salonu zrealizowana według najnowszego konceptu tej sieci handlowej mieści się na powierzchni 272 mkw.
PARTNER PORTALU
Ta polska firma gości na rynku od 1989 roku. Obecnie to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek modowych, oferująca swoim Klientom wyjątkową kolekcję skórzanych kurtek, płaszczy, marynarek, kożuchów, spódnic i sukienek. W asortymencie znajduje się również oryginalna galanteria i akcesoria: torebki, teczki, torby podróżne, portfele, rękawiczki i paski. Najnowszą propozycją marki jest kolekcja tekstylna obejmująca nie tylko okrycia wierzchnie, ale także szeroki wachlarz odzieży lekkiej: spodnie, spódnice, sukienki, swetry, bluzki, koszule i marynarki. W swojej bogatej ofercie OCHNIK posiada również nowoczesne walizki oraz akcesoria podróżne.
Dzień później, bo 5 lutego w nowej lokalizacji o powierzchni około 70 mkw otworzył się salon marki KUBENZ. W ich kolekcji znaleźć można eleganckie garnitury, casualowe marynarki, modne kurtki, koszule, swetry, spodnie oraz akcesoria takie jak buty paski, krawaty, muchy, poszetki czy spinki. KUBENZ, poprzez szeroką ofertę odzieży wizytowej i casualowej, pozwala zaspokoić najbardziej wymagające męskie gusta.
Najbardziej wyczekiwanym przez klientów otwarciem w Suwałki Plaza okazało się otwarcie salonu Home&You, które miało miejsce 29 kwietnia.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
To znana marka oferująca produkty do aranżacji wnętrz i kreowania przestrzeni, które wyróżniają jakość, funkcjonalność i oryginalny design. Home&You podąża za światowymi trendami branży wnętrzarskiej i poszukuje nowych inspiracji, by tworzyć autorskie kolekcje ozdób, tekstyliów i domowych akcesoriów. Posiada już ponad 140 salonów w całej Polsce i rozwija się również na rynkach zagranicznych. Salon Home & You zajął powierzchnię około 350 mkw i jest jedyną lokalizacją tej sieci w mieście Suwałki.
Natomiast 4 maja otworzył się salon Pandora. To międzynarodowa marka biżuteryjna o duńskich korzeniach. Firma projektuje, produkuje i sprzedaje ręcznie wykańczaną biżuterię, wykonaną z wysokiej jakości materiałów. Styl Pandory charakteryzuje kobiecość, ponadczasowość oraz indywidualizm. Znakiem rozpoznawczym marki są charmsy, które pozwalają na personalizację biżuterii, kreowanie własnego stylu czy celebrację ważnych momentów. Firma dąży do cyrkularnego modelu wykorzystania materiałów i odpadów, a także prowadzi politykę zrównoważonego rozwoju.
Wszystkie nowe salony zlokalizowane są na pierwszym piętrze Centrum i zajmują łącznie powierzchnię prawie 750 mkw.
Ponad 60 najemców w Suwałki Plaza
Suwałki Plaza to jedno z największych, prężnie rozwijających się, centrów handlowych w województwie podlaskim. Oferuje bogaty wybór znanych i cenionych marek. Otwarte w maju 2010 r. centrum zlokalizowane jest przy ul. Dwernickiego 15. Obiekt na powierzchni ponad 20 000 mkw. oferuje ponad 60 sklepów i punktów handlowo-usługowych. Klienci Centrum mają do dyspozycji 455 miejsc parkingowych, w tym 350 na parkingu podziemnym.
Suwałki Plaza zdobyło miano lokalnego Centrum Dobrych Marek – m.in. dzięki obecności sklepów takich jak: Douglas, Empik, H&M, Reserved, NewYorker, Hebe, Martes Sport, Ochnik, Sinsay, Smyk, Venezia, Bytom i wiele, wiele innych. Suwałki Plaza to również bogata oferta gastronomiczna i rozrywkowa. Wśród restauracji i kawiarni znajdują się: Sevi Kebab, Grycan, Hokus Pokus oraz KFC. Natomiast w części rozrywkowej, klienci mogą skorzystać z oferty: MK Bowling, Kinderplaneta oraz Cinema Lumiere.
W Suwałki Plaza znajduje się również największa w Polsce zjeżdżalnia w centrum handlowym. Ma ona aż 26 m długości, została zamontowana na wysokości 12 m i prowadzi z poziomu 2 na poziom 0. Ponadto, nietuzinkowe rozwiązania architektoniczne łączą zabytki i współczesny design – we wnętrzu centrum znajdują się historyczne budynki więzienia carskiego, pochodzące z 1901 roku.