Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Trwa przebudowa Atrium Promenada w Warszawie. Ponad 80% modernizowanej części obiektu jest już wynajęte. Po zakończeniu prac odnowiony flagowy obiekt z portfolio Atrium European Real Estate będzie najbardziej nowoczesnym centrum w Warszawie, w którym znajdzie się ponad 150 lokali handlowych i usługowych w najnowszych konceptach. Zakończenie renowacji planowane jest na wiosnę 2023 roku.
Remont, który rozpoczął się w lutym tego roku, obejmuje kompleksową przebudowę wnętrza Atrium Promenada od strony ulicy Jana Nowaka Jeziorańskiego oraz wejścia do centrum handlowego od tej ulicy. Docelowo galeria będzie oferować ponad 90 tys. mkw. powierzchni handlowej, co stanowi ponad 150 lokali handlowo-usługowych dostępnych dla klientów już wiosną 2023 roku.
– Nie mam wątpliwości, że będzie to jeden z najbardziej udanych, jeśli nie najlepszy, projekt handlowy w Warszawie – ze sklepami w najnowszych konceptach, nowoczesnym designem, atmosferą i intensywnym programem zaangażowania społeczności. Catchment centrum handlowego stale się powiększa, zagęszczając o nowe osiedla mieszkaniowe dla młodych rodzin o dużej sile nabywczej i dużym zapotrzebowaniu na rozrywkę i czas wolny. Warszawa to miasto, w którym chcemy rozwijać naszą działalność. Mamy tu silną pozycję z pięcioma centrami handlowymi i wiemy, co sprawdza się w każdej lokalizacji. Modernizacja Atrium Promenada cieszy się dużym zainteresowaniem najemców, a 80% powierzchni najmu brutto przebudowanej galerii jest już wstępnie wynajęte. Prace budowlane przebiegają zgodnie z harmonogramem. Do tego czasu w przyszłym roku klienci Promenady będą mieli znacznie odświeżoną, bogatszą ofertę – zarówno pod względem innowacyjnych konceptów handlowych, jak i starannie wyselekcjonowanych marek. W sumie po zakończeniu modernizacji w portfolio Promenady znajdzie się ponad 150 sklepów – mówi Scott Dwyer,Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate.
Na parterze zmodernizowanej części Atrium Promenada dominować będą marki modowe z segmentu premium i medium. Ich ofertę uzupełni sektor health & beauty oraz popularne wśród warszawiaków kawiarnie. Klienci będą mieli do dyspozycji również strefę punktów usługowych zlokalizowanych w pobliżu hipermarketu Carrefour PRO. Na pierwszym piętrze znajdą się sklepy z ofertą mody casual oraz odzieżą dla młodzieży. Dla rodzin z dziećmi przygotowana zostanie także angażująca strefa zabaw Euro lider.
Zmodernizowany obiekt zaoferuje swoim klientom również największy salon odzieżowy przyszłego Atrium Promenada – dwupoziomowy sklep Peek & Cloppenburg o powierzchni 3450 mkw. z ofertą modową wielu znanych marek. Będziemy świadkami powrotów niektórych lubianych brandów, a także zupełnych nowości dla tego obszaru.
W wyniku zachodzących zmian Atrium Promenada stanie się najciekawszym i najnowocześniejszym centrum handlowym po prawej stronie Wisły, a może nawet w Warszawie, oferując swoim klientom jeszcze bogatsze portfolio marek w najnowszych konceptach.
W trakcie trwających prac modernizacyjnych Atrium Promenada funkcjonuje normalnie. Do dyspozycji klientów jest główna część centrum handlowego (odnowiona w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek. Kino Cinema City, Carrefour, strefa restauracyjna Republika Smaku oraz przestrzeń zabaw i warsztatów Piąty Wymiar będą działać nieprzerwanie.
Atrium Promenada z powierzchnią blisko 90 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.
Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Tru Trussardi, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx. Klienci centrum mogą również zrobić zakupy w najnowocześniejszym hipermarkecie Carrefour PRO z bogatą ofertą produktów premium. W obiekcie mieści się także przychodnia centrum medycznego Enel-Med, salon Amari SPA, klub Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City. Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku z bogatą ofertą popularnych konceptów restauracyjnych serwujących zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.
Atrium Promenada to również miejsce spotkań i rozwoju, przyjazne rodzinom z dziećmi i seniorom. Piąty Wymiar mieszczący się na drugim piętrze galerii, to unikatowa przestrzeń powstała z myślą o aktywnościach skierowanych do lokalnej społeczności. We współpracy z organizacjami społecznymi, lokalnymi firmami oraz pasjonatami różnych dziedzin organizowane są w niej zajęcia i warsztaty, wspólne sąsiedzkie przedsięwzięcia, które wspierają rozwój, rozbudzają zainteresowania oraz zwiększają świadomość kulturalną, artystyczną i naukową wśród dzieci i dorosłych. Więcej informacji: www.piatywymiar.promenada.com.
Atrium jest wiodącym właścicielem, zarządcą i deweloperem centrów handlowych z ofertą modową, rozrywkową i gastronomiczną oraz mieszkań na wynajem w Europie Środkowej. Firma koncentruje się przede wszystkim na obiektach o dominującej lokalnie pozycji, położonych w najlepszych lokalizacjach miejskich. Atrium posiada portfel 26 aktywów o wartości 2,5 mld euro i powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej ponad 809 000 mkw.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
W lutym 2020 roku Atrium ogłosiło strategię dywersyfikacji swojego portfela poprzez inwestowanie i zarządzanie mieszkaniami na wynajem, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy.