Festiwal zieleni wraca po krótkiej przerwie do Galerii Askana. To impreza, która zawsze cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów. 21 maja lokalni wystawcy rozgoszczą się w progach Askany. Będzie można zakupić piękne kwiaty, czy krzewy. Do współpracy zaproszono również gorzowskie OBI – nie zabraknie więc fachowych porad w zakresie nasadzeń i urządzeń ogrodowych oraz możliwości zapoznania się z opcją projektowania ogrodów.
Każdy miłośnik zieleni i prac ogrodowych znajdzie coś ciekawego dla siebie. Tym bardziej, że tego dnia poza wystawcami w ramach festiwalu czekają liczne niespodzianki.
Anna Sip, PR & Marketing Manager Galerii Askana podkreśla „Nam i naszym klientom brakowało imprez, które zawsze cieszyły się zainteresowaniem i sprawiały, że Galeria Askana zyskała wyjątkową atmosferę. Okres pandemiczny nie ułatwiał organizowania eventów ale na szczęście możemy działać już pełną parą. W najbliższą sobotę powracamy z naszym Festiwalem zieleni, kwiatami w prezencie dla naszych klientów, a także atrakcjami dla najbliższych. Druga połowa maja to idealna pora, by zadbać o swoje tarasy, działki, balkony i mniejsze przestrzenie, ożywiając je zielenią, którą tak kochamy. W sobotę można udać się na zakupy, do kina, a przy okazji zakupić kwiaty do domu i skorzystać z bezpłatnych porad.”
GALERIA ASKANA ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym prawie 19 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się multipleks Helios z pięcioma salami na 1,2 tys. osób, a wśród salonów wiele lubianych i obecnych jedynie w tej gorzowskiej galerii sklepów jak m.in.: Solar, Kazar, Venezia, Femestae Eva Minge, Vistula & Wólczanka, Bytom, Molton, Pierre Cardin, Ochnik. Więcej na: www.galeria-askana.pl
PARTNER PORTALU
CREAM Property Advisors oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi. Firma specjalizuje się w asset i property managemencie, leasingu powierzchni handlowych i biurowych, sprzedaży nieruchomości oraz obsłudze prawnej rynku nieruchomości. Spółka oferuje ponadto zaawansowane usługi zarządcze pod nazwą Quattro: CNC, C360 Sell Me oraz C-RTM, których zadaniem jest generowanie wzrostu wartości nieruchomości, opracowywanie strategii komercyjnych i marketingowych dla budynków komercyjnych oraz przygotowanie obiektów do sprzedaży.