scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Posnania rozdaje stylove nagrody na początek lata

Posnania-Apsys

Największy wybór marek w regionie oraz atrakcyjne kampanie skierowane do posiadaczy Karty Stałego Klienta to niektóre z działań Posnanii, które wpływają na budowanie lojalności wśród odwiedzających centrum. Potwierdzają to wyniki badań, które jednoznacznie wskazują na dwukrotnie wyższy poziom zlojalizowania klientów w stosunku do konkurencji.

6 czerwca rozpoczęła się druga edycja akcji promocyjnej „Stylove lato”, w której wszyscy posiadacze Karty Stałego Klienta Posnanii będą mieli szansę wymienić punkty zdobyte podczas zakupów w dowolnym sklepie na wyjątkowe nagrody: czytniki Kindle, aparaty Instax, hamaki w stylu boho, słuchawki bezprzewodowe Xiaomi i torby na zakupy. Akcja potrwa do 30 lipca.

– W badaniu lojalności mieszkańców catchment area Posnanii, nasze centrum znalazło się na pierwszym miejscu wśród 11 innych galerii, uzyskując bardzo dobry wynik, który dwukrotnie przewyższył konkurenta znajdującego się na drugim miejscu zestawienia. Obecna rzeczywistość weryfikuje atrakcyjność handlu i skłania firmy do stworzenia wartościowego systemu gratyfikacji stałych odwiedzających. W czasach, kiedy konsument ma dostęp do szerokiego wyboru usług i produktów na wyciągnięcie ręki, odpowiednio przygotowane programy lojalnościowe to must-have. Dla odbiorców największą zaletą takich rozwiązań są zniżki, wyselekcjonowane promocje i nagrody, które dostępne są wyłącznie dla grupy stałych klientów. Po zeszłorocznej edycji akcji „Stylove lato”, która pozwoliła odwiedzającym Posnanii otrzymać wyjątkowe nagrody za zakupy w ich ulubionych sklepach, chcemy powtórzyć to pozytywne doświadczenie i nagrodzić posiadaczy Karty Stałego Klienta nowymi, atrakcyjnymi prezentami – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu w Posnanii.

Instax, Kindle a może hamak boho, czyli stylowe nagrody na lato

Jak wygląda mechanizm akcji „Stylove lato”? Klienci centrum dokonując zakupu w dowolnym sklepie, na kwotę min. 50 zł mogą w aplikacji Posnanii lub w Punkcie Obsługi Promocji zarejestrować paragony, za które zdobywają punkty. Kwota zakupów jest równoważna z liczbą uzyskanych punktów (1 zł = 1 punkt). Za jeden paragon można maksymalnie uzyskać 300 punktów.

Zdobyte punkty klienci wymieniają na nagrody, które widoczne są w katalogu dostępnym w aplikacji. Do odebrania czekają między innymi: aparaty Instax, czytniki Kindle, słuchawki bezprzewodowe oraz gadżety, które umilą wspólne chwile na świeżym powietrzu – hamaki w stylu boho lub krzesła brazylijski.

Nagrody są do odbioru w Punkcie Obsługi Promocji, który jest czynny codziennie w godzinach 13:00-20:00 z wyłączeniem niedziel wolnych od handlu. Jeden uczestnik może odebrać maksymalne 2 różne nagrody. Akcja trwa do 30 lipca 2021 r.

Posnania oferuje prostą i intuicyjną rejestrację w swoim programie lojalnościowym, dzięki czemu korzystanie z przywilejów posiadacza Karty Stałego Klienta jest nieskomplikowane. Wystarczy założenie konta na stronie internetowej: www.loyality.posnania.eu

Pod skrzydłami Apsys Polska

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

Wszystkie projekty realizowane są zgodnie z ideą „Making cities vibe” – ożywiania przestrzeni miejskiej, kreowania wyjątkowych doświadczeń oraz dbania o zrównoważony rozwój miast. Apsys Polska łączy profesjonalizm z szacunkiem do tradycji, historii miejsca, jego otoczenia oraz odpowiedzialnością społeczną i ekologiczną. Biorąc pod uwagę specyfikę danej lokalizacji, tworzy innowacyjne projekty „szyte na miarę”, w harmonii z miastem i potrzebami jego mieszkańców, uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 23 obiektach handlowych zlokalizowanych w 18 największych miastach w kraju oraz biurowcem Arkada Business Park w Bydgoszczy i kompleksem biurowym React zlokalizowanym w centrum Łodzi. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Projekty

posnania-fota
galeria handlowa
100 934 m2
Posnania jest największym centrum regionalnym w Wielkopolsce i obejmuje swym zasięgiem blisko milion mieszkańców. Posnania została otwarta jesienią 2016 roku.  Na powierzchni…
Baza danych

Firmy

apsys-logo
developer/inwestor
Od 24 lat, Apsys projektuje i zarządza przestrzeniami handlowymi we Francji i w Polsce. Apsys rozwija innowacyjne, „szyte na miarę”…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required