Odpoczynek na leżaku w plenerze, przy dobrym filmie – brzmi jak idealny plan na wakacyjny wieczór. Właśnie na taki seans zaprasza Kaufland wraz z Kinem na leżakach. Od czerwca do września w różnych miastach Polski odbędzie się ponad 60 projekcji ostatnich przebojów kinowych.
Kino na leżakach to największe w Polsce mobilne kino pod gołym niebem. Projekcje są darmowe, a poza seansem uczestnicy mogą liczyć również na towarzyszące atrakcje w postaci konkursów z nagrodami oraz upominki. W tym roku ponownie dodatkowe niespodzianki zapewnia sieć Kaufland – sponsor inicjatywy, który poza nagrodami dla miłośników kina przygotował również specjalną fotościankę.
Jest to jubileuszowa, 10. edycja projektu. Pierwszy pokaz odbędzie się już 10 czerwca w Częstochowie, podczas którego będzie można obejrzeć film „Szef Roku” z Javierem Bardemem w roli głównej. W repertuarze znajdziemy również „Kogel Mogel 4”, „Za jakie grzechy dobry Boże”, „Klub rozwodników” oraz wiele innych hitów kinowych. W trakcie wieczornych projekcji do dyspozycji widzów będzie kilkaset leżaków, a ekran o wymiarach 15×10 m pozwoli w pełni oddać się przyjemności oglądania. Tegoroczna edycja zawita m.in. do Częstochowy, Sieradza, Koszalina, Ustronia Morskiego czy Sarbinowa. Udział w projekcji jest darmowy, a szczegółowy repertuar znajduje się na stronie internetowej.
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 236 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena
i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.