Kaufland i Kino na leżakach zapraszają na letni pokaz filmów

Odpoczynek na leżaku w plenerze, przy dobrym filmie – brzmi jak idealny plan na wakacyjny wieczór. Właśnie na taki seans zaprasza Kaufland wraz z Kinem na leżakach. Od czerwca do września w różnych miastach Polski odbędzie się ponad 60 projekcji ostatnich przebojów kinowych.

Kino na leżakach to największe w Polsce mobilne kino pod gołym niebem. Projekcje są darmowe, a poza seansem uczestnicy mogą liczyć również na towarzyszące atrakcje w postaci konkursów z nagrodami oraz upominki. W tym roku ponownie dodatkowe niespodzianki zapewnia sieć Kaufland – sponsor inicjatywy, który poza nagrodami dla miłośników kina przygotował również specjalną fotościankę.

Jest to jubileuszowa, 10. edycja projektu. Pierwszy pokaz odbędzie się już 10 czerwca w Częstochowie, podczas którego będzie można obejrzeć film „Szef Roku” z Javierem Bardemem w roli głównej. W repertuarze znajdziemy również „Kogel Mogel 4”, „Za jakie grzechy dobry Boże”, „Klub rozwodników” oraz wiele innych hitów kinowych. W trakcie wieczornych projekcji do dyspozycji widzów będzie kilkaset leżaków, a ekran o wymiarach 15×10 m pozwoli w pełni oddać się przyjemności oglądania. Tegoroczna edycja zawita m.in. do Częstochowy, Sieradza, Koszalina, Ustronia Morskiego czy Sarbinowa. Udział w projekcji jest darmowy, a szczegółowy repertuar znajduje się na stronie internetowej.

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 236 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena
i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz