scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Lato z kulturą w Westfield Arkadia

Lato z kulturą_Westfield_Arkadia_1080x1350

Centrum handlowe Westfield Arkadia zaprasza na moc letnich wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych, które rozpoczęły się 23 czerwca i potrwają do 18 sierpnia 2022 roku. Co czwartek odbędzie się seans w ramach popularnego wśród widzów kina na leżakach. Za każdym razem wyświetlony zostanie inny film, tak więc do obejrzenia będzie dziewięć pozycji. W dniach: 30 lipca oraz 6 i 13 sierpnia będzie można wziąć udział w koncercie grupy jazzowej JSP Ensemble. Udział zarówno w seansach, jak i koncertach jest bezpłatny. Dodatkowo każdego dnia na terenie centrum można zwiedzać galerię sztuki Ado-art, która prezentuje prace najwybitniejszych polskich i zagranicznych współczesnych artystów. Galeria jest nowym najemcą Westfield Arkadia.

W czasie wakacji centrum handlowe Westfield Arkadia organizuje wydarzenia kulturalne oraz rozrywkowe dla klientów, którzy spędzają lato w mieście. Oferta jest różnorodna i dotyczy sztuki: filmowej, muzycznej i plastycznej – trafi więc w gusta wielu uczestników.
– Chcemy, aby nasi klienci mogli znaleźć u nas rozrywkę i wydarzenia kulturalne na wysokim poziomie. W tym roku będzie można spotkać u nas profesjonalnych muzyków, którzy wykonają lubiane piosenki z najpopularniejszych polskich filmów i seriali oraz klasyki muzyki popularnej i jazzowej. Kino na leżakach to radość z oglądania filmów pod chmurką. Zapraszamy na starannie dobrany repertuar – wiele filmów, które wyświetlimy, zdobyło Oscary. Na wielbicieli polskiej i zagranicznej sztuki współczesnej czeka z kolei galeria Ado-art, czyli nowy najemca naszego centrum – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Kino letnie na terenach zielonych przed Westfield Arkadia

W repertuarze kina letniego znalazły się różnorodne gatunki filmowe – od sensacji i kryminału przez dramaty i deszczowce po komedie. W tym roku kino letnie wystartowało 23 czerwca. Seanse odbywają się w każdy czwartek o godzinie 21:00 do 18 sierpnia. Ekran i leżaki znajdują się naprzeciwko głównego wejścia.

Smak i zapach kawy z Costa Coffee

Podczas czerwcowych seansów dodatkową atrakcją będzie specjalna strefa partnera – Costa Coffee. Odwiedzający stoisko znajdą na nim wygodne leżaki, pufy, fotele, koce, gry i książki, a także będą mogli bezpłatnie spróbować wybranych napojów kawowych. Strefa wypoczynku Costa Coffee jest dostępna dla klientów od 17 czerwca do 1 lipca 2022 r.

Przyjemne dźwięki muzyki podczas koncertów jazzowych

Westfield Arkadia zaprasza także na koncerty jazzowe. Trzy razy, na specjalnie zbudowanej scenie, popłyną dźwięki popularnych przebojów z seriali i filmów polskich, a także klasyków muzyki popularnej. Koncerty zaplanowane na 30 lipca oraz 6 i 13 sierpnia o godzinie 18:00 wykona zespół JSP Ensemble. Styl tego kolektywu łączy w sobie płynnie: jazz, rock, funk, groovy beats, blues i pop. Taka kombinacja oznacza, że muzycy nie zamykają się w określonym gatunku muzyki, tylko śmiało eksperymentują i improwizują. Koncerty odbędą się na terenach zielonych przed Westfield Arkadia, a wstęp jest bezpłatny.

Galeria sztuki Ado-art nowym najemcą Westfield Arkadia

Dodatkową moc kulturalnych doznać zapewni także galeria sztuki Ado-art, która dołączyła pod koniec maja do grona najemców centrum Westfield Arkadia. Ado-art wystawia i oferuje na sprzedaż: obrazy, grafiki, fotografie i rzeźby, stworzone przez uznanych zagranicznych i polskich twórców, a także utalentowanych przedstawicieli młodego pokolenia. Galeria oferuje także dodatkowe usługi związane z prezentowaniem dzieł sztuki we wnętrzu: współpracę dekoratora wnętrz, wybór ram i profesjonalną oprawę. Galeria jest czynna codziennie, w godzinach otwarcia Westfield Arkadia.

Największe w Polsce

Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 118 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 260 lokali. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, eleganckie restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw, centrum medyczne i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów. Otwarty w 2004 roku obiekt na starcie odniósł komercyjny sukces, który trwa do dziś – Westfield Arkadia to „centrum pierwszego wyboru” dla prestiżowych brandów wchodzących na rynek polski. Wśród kluczowych sklepów znajdują się między innymi: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, Huawei, Xiaomi.

Architektura obiektu to kreatywne połączenie amerykańskiej wizji centrów handlowych z europejską tradycją miejskich pasaży. Wrażenie robi przestronne Theatrum rozpościerające się zaraz za wejściami głównymi – to miejsce licznych wydarzeń czy koncertów, które może pomieścić setki klientów. Otwarta w 2017 roku strefa Grand Kitchen stanowi miejsce spotkań rodzinnych, towarzyskich czy biznesowych dla tych, którzy chcieliby oderwać się od miejskiego zgiełku. Wyróżnikiem w skali kraju z pewnością jest nowocześnie i funkcjonalnie zaaranżowany zielony teren zewnętrzny z fontanną. Pod koniec 2018 roku został otwarty również ogólnodostępny plac zabaw dla dzieci zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Centrum zostało docenione za oryginalność projektu i aktywności, za co otrzymało kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych.

Istotnym elementem działalności centrum Westfield Arkadia są spektakularne, cieszące się dużą popularnością wydarzenia specjalne o zróżnicowanej tematyce. Nie brakuje też koncertów popularnych polskich i zagranicznych wykonawców.
Dla naszych stałych klientów dostępnych jest wiele udogodnień i usług na najwyższym poziomie za sprawą programu lojalnościowego Westfield Club, takich jak: zakupy ze stylistą, pomoc asystenta zakupowego, a nawet przegląd szafy w domu klienta. Od niedawna wprowadziliśmy nową odsłonę programu Cashback – innowacyjną możliwość otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy w naszym centrum. Dzięki temu, zbierając punkty, można otrzymać do 150 złotych zwrotu za zakupy rocznie, automatycznym przelewem, prosto na konto bankowe.

Obiekt jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością. Westfield Arkadia cechuje dbałość o środowisko – zielony dach z miejską pasieką, udogodnienia dla osób dojeżdżających alternatywnymi środkami transportu czy konsumowanie zielonej energii, to tylko część zastosowanych w centrum rozwiązań.

Westfield Arkadia jest przyjazne rodzinom – zewnętrzny plac zabaw, pokoje rodzinne wyposażone w przewijaki, mikrofalówki, miejsca z fotelikami do karmienia, specjalne podgrzewacze dla najmłodszych, zabawki mobilne to wszystko składa się na pokaźny wachlarz udogodnień dla tej grupy klientów. Na terenie całego centrum działa bezpłatna sieć WiFi.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Projekty

arkadia_unibail_rodamco
galeria handlowa
113 000 m2
Centrum handlowe Arkadia mieści się przy Alei Jana Pawła II 82 w Warszawie. Galerię funkcjonującą od 2004 roku rocznie odwiedza…
Baza danych

Firmy

Unibail-Rodamco-Westfield jest jednym z największych światowych deweloperów i zarządców flagowych destynacji zakupowych. Z portfolio szacowanym na 62 miliardy euro, z…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required