Master Management Group: 60 proc. wzrost obrotów w Galerii Różanej w Kutnie

Galeria Różana w Kutnie wzmocniła pozytywną tendencję wzrostu obrotów na miesiąc przed zakończeniem pierwszego półrocza, zwiększając wartość sprzedaży w sklepach centrum o 60 procent. Obiekt posiada komplet najemców, a w najbliższym czasie zaprosi klientów do nowych sklepów rozpoznawalnych marek, które zadebiutują w regionie.

– Galeria Różna konsekwentnie buduje swoją trwałą przewagę konkurencyjną. Obecny poziom najmu wynosi 100 procent, a zainteresowanie klientów i osiągane stabilne wyniki sprzedażowe pozwalają nam na dalszy rozwój. Do grona najemców dołączą niebawem nowe, rozpoznawalne marki i będzie to ich debiut w regionie. Na przestrzeni kilkunastu kolejnych miesięcy planujemy również modernizację funkcjonujących już salonów znanej grupy odzieżowej – mówi Anna Polak, Head of Leasing MMG.

W ubiegłym roku w centrum otwarty został popularny sklep Half Price. To debiut konceptu off-price w regionie, na powierzchni blisko 1400 m². W bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Różanej strefę zakupów uatrakcyjnił market budowalny Leroy Merlin. Na koniec roku klientów zaprosiła z kolei znana marka eleganckiej odzieży męskiej Kubenz. W tym czasie również obecni najemcy zwiększyli powierzchnię o ponad 1750 mkw.

– Obserwujemy nieustające zainteresowanie najemców przestrzenią w Galerii Różanej, co daje nam możliwość budowania portfolio marek najbardziej pożądanych wśród mieszkańców regionu. Dobrze skomponowana oferta zakupowa przyniosła 60- procentowy wzrost obrotów i blisko 40- procentowe zwiększenie liczby klientów w okresie od lutego do maja 2022. Natomiast z pierwszych danych zebranych dla czerwca 2022 wynika rekordowa w całej historii obiektu odwiedzalność na poziomie ponad 220 000 Klientów. To oznacza, że w pierwszych sześciu miesiącach skumulowana ilość klientów przekroczyła 1 100 000, co jest wynikiem bardzo satysfakcjonującym– podsumowuje Remigiusz Królikowski, Doradca Zarządu MMG.

Galeria Różana wspiera tradycje miasta

– Poza celami biznesowymi, cenimy różaną tradycję miasta, która stanowi o jego autentyczności. Jako jedyne w regionie tradycyjne centrum handlowe, stale rozwijamy naszą działalność
i cyklicznie współpracujemy z miastem oraz instytucjami mu podległymi. Jesteśmy partnerem „Święta Róży” i sponsorem nagród w konkursie „Wyróżnij się”. Nasze wsparcie dla popularnych inicjatyw lokalnej społeczności jest stałym elementem strategii Galerii Różanej – mówi Karolina Żelazek – Majcher, Dyrektor ds. PR i Marketingu w MMG.

Galeria Różana wspiera tradycję miasta, które od 2012 roku koncentruje swoje działania promocyjne wokół hasła „Kutno – miasto róż”. W budowie różanego wizerunku pomagają przedsiębiorcy, którzy identyfikują się z tą ideą, włączając ją do swoich strategii biznesowych. W 2019 roku obiekt zyskał nową, lokalną nazwę – Galeria Różana (wcześniej MMG Centers* Kutno).

Galerię Różaną tworzą dwa obiekty, łączące tradycyjne centrum handlowe z parkiem handlowym o łącznej powierzchni 16 100 m². Popularną destynację zakupową dopełniają także market budowlany Leroy Merlin oraz restauracja Mc Donald’s. W portfolio centrum znajdują się sklepy wielu kategorii zakupowych, m.in.: mody, artykułów wnętrzarskich i RTV, zdrowia i urody, sportu
oraz biżuterii. Wśród najemców dominują polskie i międzynarodowe sieci handlowe, jak: H&M, Jysk, Media Expert, Reserved, Diverse, 4F, Martes Sport, CCC, Rossmann i Half Price. Centrum oferuje 490 naziemnych miejsc parkingowych.

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. W portfolio firmy znajdują się, dominujące w swoich lokalizacjach, centra małej i średniej wielkości oraz parki handlowe, w dużych miastach i mniejszych miejscowościach, o łącznej powierzchni handlowej ponad 135 000 m². Firma posiada szesnastoletnie doświadczenie na rynku oraz zespół doświadczonych ekspertów branży nieruchomości handlowych. W historii swojej działalności MMG rozwinęło, wynajęło i wybudowało ponad 400 000 m² powierzchni handlowo – usługowej.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych