Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Westfield Arkadia z nowym najemcą

Centrum handlowe Westfield Arkadia poszerzyło swoją ofertę o salon JD Sports – jeden z największych, światowych multibrandów oferujący ubrania, buty i dodatki zarówno znanych, globalnych marek sportowych, jak i tych, które do tej pory były niedostępne w Polsce.

To pierwszy sklep JD Sports w tej części Warszawy. Otwarciu salonu towarzyszył event, podczas którego wszyscy chętni mogli m.in. odwiedzić stoisko z customizacją ubrań.

JD Sports to sieć sklepów sportowych założona w 1981 roku w Wielkiej Brytanii. Obecnie jej lokale znajdują się w 29 krajach na całym świecie. Marka zadebiutowała w Polsce pod koniec 2021 roku, a salon w Westfield Arkadia jest jej drugim lokalem w Warszawie i jednocześnie pierwszym w tej części miasta. Sieć oferuje zarówno topowe produkty popularnych sportowych firm takich jak m.in.: Adidas, Nike, Puma, Vans, Timberland, The North Face, jak i unikalnych brandów: Nanny State, Supply & Demand czy McKenzie. W salonie JD Sports doskonale odnajdą się fani stylu sporty, streetwear, outdoor lub athleisure oraz poszukiwacze limitowanych kolekcji i wyjątkowych premier. Sklep w Westfield Arkadia zajmuje blisko 1000 m2 powierzchni, oferuje produkty dla kobiet, mężczyzn, młodzieży oraz dzieci i jest zlokalizowany na pierwszym piętrze.

R E K L A M A

– Dzięki otwarciu JD Sports nasi klienci zyskali kolejne miejsce, w którym znajdą produkty wielu marek w jednym lokalu. Zależy nam na stałym poszerzaniu naszej oferty, dlatego cieszymy się, że w JD Sports mogą zapoznać się z asortymentem unikatowych, światowych brandów. Otwarciu sklepu towarzyszy kampania promocyjna na nośnikach reklamowych przygotowana wraz z działem Commercial Partnerships Westfield Arkadia – mówi Agata Piekarz-Urbaś, rzeczniczka prasowa centrum handlowego Westfield Arkadia, i dodaje – Westfield Arkadia nieustannie wzbogaca swoją ofertę, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów oraz aktualne trendy.

Otwarcie salonu JD Sports odbyło się 8 lipca, a podczas dwudniowego eventu w dniach 8-9 lipca na pierwszych klientów czekały liczne atrakcje, takie jak fotobudka oraz DJ, który czuwał nad klimatem wydarzenia. Ponadto w Westfield Arkadia stanęło stoisko, na którym wszyscy chętni mogli spróbować swoich sił w customizacji ubrań.

O Westfield Arkadia

Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 117 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 240 lokali. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, eleganckie restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów. Otwarty w 2004 roku obiekt na starcie odniósł komercyjny sukces, który trwa do dziś – Westfield Arkadia to „centrum pierwszego wyboru” dla prestiżowych brandów wchodzących na rynek polski. Wśród kluczowych sklepów znajdują się między innymi: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, Huawei, Xiaomi, Rituals, Lego.

Architektura obiektu to kreatywne połączenie amerykańskiej wizji centrów handlowych z europejską tradycją miejskich pasaży. Wrażenie robi przestronne Theatrum rozpościerające się zaraz za wejściami głównymi – to miejsce licznych wydarzeń czy koncertów, które może pomieścić setki klientów. Otwarta w 2017 roku strefa Grand Kitchen stanowi miejsce spotkań rodzinnych, towarzyskich czy biznesowych dla tych, którzy chcieliby oderwać się od miejskiego zgiełku. Wyróżnikiem w skali kraju z pewnością jest nowocześnie i funkcjonalnie zaaranżowany zielony teren zewnętrzny z fontanną. Pod koniec 2018 roku został otwarty również ogólnodostępny plac zabaw dla dzieci zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Centrum zostało docenione za oryginalność projektu i aktywności, za co otrzymało kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych.

Istotnym elementem działalności centrum Westfield Arkadia są spektakularne, cieszące się dużą popularnością wydarzenia specjalne o zróżnicowanej tematyce. Nie brakuje też koncertów popularnych polskich i zagranicznych wykonawców.

– Dla naszych stałych klientów dostępnych jest wiele udogodnień i usług na najwyższym poziomie za sprawą programu lojalnościowego Westfield Club, takich jak: zakupy ze stylistą, pomoc asystenta zakupowego, a nawet przegląd szafy w domu klienta. Od niedawna wprowadziliśmy nową odsłonę programu Cashback – innowacyjną możliwość otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy w naszym centrum. Dzięki temu, zbierając punkty, można otrzymać do 150 złotych zwrotu za zakupy rocznie, automatycznym przelewem, prosto na konto bankowe – informują przedstawiciele galerii.

Obiekt jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością. Westfield Arkadia cechuje dbałość o środowisko – zielony dach z miejską pasieką, udogodnienia dla osób dojeżdżających alternatywnymi środkami transportu czy konsumowanie zielonej energii, to tylko część rozwiązań zastosowanych w centrum.

Westfield Arkadia jest przyjazne rodzinom – zewnętrzny plac zabaw, pokoje rodzinne wyposażone w przewijaki, mikrofalówki, miejsca z fotelikami do karmienia, specjalne podgrzewacze dla najmłodszych, zabawki mobilne to wszystko składa się na pokaźny wachlarz udogodnień dla tej grupy klientów. Na terenie całego centrum działa bezpłatna sieć WiFi.