Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Galeria Amber: OUTHORN i Pit Bull West Coast nowymi najemcami

Zarządzana przez EPP Galeria Amber, rozbudowała swoją ofertę o dwie nowe marki modowe. Klienci salonów OUTHORN i Pit Bull West Coast znajdą w nich zarówno casualowe stylizacje na każdą okazję, jak i specjalistyczną odzież sportową. Łączna powierzchnia wynajęta przez nowych najemców to niemal 250 mkw.

Coraz więcej Polaków wybiera casualowe ubrania, które można wykorzystać przy wielu okazjach. Zmiany te podyktowane są w dużej mierze przez hybrydowy model pracy, który nie wymaga formalnego ubioru na co dzień. Badania przeprowadzone na przestrzeni ostatnich kilku lat pokazują, że 80% respondentów ceni podejście firm, które akceptują casualowy dress code w biurach. Prawie wszyscy wskazali, że wobec powrotu do pracy stacjonarnej komfort ubioru jest dla nich niezwykle ważny.

– Dbamy o to, aby klienci odwiedzający Galerię Amber mieli możliwość zrobienia kompleksowych zakupów w jednym miejscu, a jednocześnie mogli wybierać pośród szerokiej oferty marek. Zauważamy, że coraz więcej Polaków wybiera casualowy styl na co dzień i stawia wygodę na pierwszym miejscu. W odpowiedzi na aktualne trendy, konsekwentnie poszerzamy wachlarz najemców w tym segmencie – komentuje Joanna Dudzic, Asset Manager w EPP.

Ubrania marki OUTHORN cechuje wygoda, jakość oraz oryginalność. W ofercie salonu klienci znajdą m.in. ubrania w stylu basic, które stworzą dobrej jakości bazę garderoby, jak również wakacyjne akcesoria, m.in. plecaki czy letnie nakrycia głowy. W asortymencie dostępne są ubrania dla kobiet i mężczyzn. Salon o powierzchni prawie 170 mkw. znajduje się na poziomie 0.

Pit Bull West Coast to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy cenią sobie funkcjonalność i niezobowiązujący styl. Asortyment marki docenianej przez młode, aktywne osoby uwzględnia odzież treningową przeznaczoną do uprawiania sportów ekstremalnych, m.in sztuk walki, jak też komplety dresowe. Obecnie marka współpracuje z największymi organizacjami MMA w Polsce, takimi jak: KSW, FEN, Armia Fight Night. Nowy sklep mieści się na 1. piętrze.

Należąca do EPP Galeria Amber w Kaliszu oferuje 34 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowo-usługowej, na której znajduje się 118 sklepów, punkty usługowe oraz rozbudowana strefa gastronomiczna i rozrywkowa. W Galerii Amber funkcjonuje komfortowe i nowoczesne Kino Helios oraz największy klub fitness w Kaliszu – Fabryka Formy. Centrum handlowe położone w pobliżu dworca kolejowego w Kaliszu jest świetnie skomunikowane z resztą miasta i jego okolicami.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i sześć kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliarda euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stóp zwrotu dla swoich udziałowców i partnerów JV poprzez dostarczanie najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.
EPP należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).