Gudi Home debiutuje na polskim rynku i zapowiada otwieranie kilkunastu sklepów rocznie

Gudi Home – marka sklepów wielobranżowych – w listopadzie 2022 r. otworzy swój pierwszy salon w Polsce. Na debiut wybrano warszawską Galerię Północną. Jak zapowiada w rozmowie z Retailnet Zbigniew Grodzicki, Pełnomocnik ds. Rozwoju sieci, w planach spółki jest otwieranie kilkunastu salonów rocznie.

– Gudi Home to koncept sklepów wielobranżowych lokowanych w dużych obiektach handlowych, dostosowany do rynkowych potrzeb klientów i wypełniający lukę zakupową. Sklepy Gudi Home wyposażone będą w meble w nowoczesnej stylizacji. Szeroki asortyment przyciągnie klienta, który będzie mógł kupić tu zarówno odzież, jak i akcesoria do domu, czy artykuły sportowe, a nawet rower – mówi Zbigniew Grodzicki, Pełnomocnik ds. Rozwoju sieci.

Sieć Gudi Home będzie rozwijana w największych miastach w Polsce w topowych galeriach handlowych w danym mieście. Sieć poszukuje lokali o powierzchni od 800 do 2,5 tys. mkw.

– Tylko tak duża powierzchnia pozwala nam na tematyczne ułożenie i doskonałą ekspozycję towarów, dzięki czemu klient będzie miał większy komfort w odnajdywaniu poszukiwanych
produktów. W salonach chcemy wprowadzić maksymalnie uproszczony model sprzedaży, co przekłada się na oszczędności dla klienta. Nie będziemy trzymać produktów w magazynach, cały towar zostanie wyłożony w sklepie w myśl zasady: „wszystko co mamy, widzisz w sklepie”. Warto zwrócić uwagę także na wyjątkowość naszej oferty, poszerzonej w stosunku do konkurencji o artykuły wędkarskie, asortyment dla zwierząt czy akcesoria do telefonu, komputera, a także artykuły elektryczne i narzędzia – podkreśla Grodzicki.

gudi3
Salon Gudi Home

Gudi Home to sieć sklepów oferujących towary w niskich cenach – niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Marka wywodzi się z istniejącej od 10 lat na polskim rynku sieci sklepów wielkopowierzchniowych – Forpepe House. Forpepe to sieć sklepów wielkopowierzchniowych, oferujących szeroki asortyment towarów w konkurencyjnych cenach – począwszy od odzieży, poprzez artykuły wyposażenia domu, akcesoria elektroniczne, aż po produkty dla zwierząt. Właścicielem obu marek – Forpepe House i Gudi Home – jest spółka Gudi Home.

– Nasza firma istnieje na rynku polskim już od 2012 roku i po trudniejszym okresie pandemicznym, znów wraca na tory dynamicznego rozwoju. Obecnie planujemy otwarcie 10 sklepów rocznie w całej Polsce – podsumowuje Grodzicki.