Newsletter SCF News
Dołącz do 6000 odbiorców!

Gudi Home kontynuuje ekspansję i otwiera trzeci sklep w Warszawie

We wrześniu br. otwarto kolejny sklepy Gudi Home, w Warszawie. Sieć ma obecnie 7 wielkoformatowych salonów i planuje kolejne otwarcia.

– Nowy sklep, który otworzyliśmy w Galerii Wileńskiej w Warszawie to już nasza siódma lokalizacja. Salon ma ok. 1100 mkw. powierzchni, którą przejęliśmy po wcześniej działającym w tym miejscu sklepie Go Sport. Nowy Gudi Home znajduje się na pierwszym piętrze galerii. Salon został zaprojektowany według nowego formatu. mamy tu powiększony dział zabawek i asortymentu sportowego. Już od pierwszych dni działalności sklepu widzimy, że format cieszy się dużą popularnością. W pierwszym tygodniu odwiedziła nasz sklep rzesza klientów na których czekały liczne promocje – mówi Zbigniew Grodzicki, przedstawiciel sieci Gudi Home.

Gudi Home ma aktualnie w Warszawie 3 sklepy – poza Galerią Wileńską, salony sieci znajdziemy także w Galerii Północnej oraz w Galerii Młociny.

Jak zapowiada Zbigniew Grodzicki w planach są kolejne otwarcia.

– To najbliższe będzie miało miejsce już 12 października. Na lokalizację wybraliśmy galerię handlową VIVO w Lublinie. Natomiast już w pierwszym i drugim kwartale 2024 roku zaprezentujemy kolejne 4 nowe lokalizacje. Na najbliższych targach SCF 2023 Fall Edition będziemy finalizować kolejne umowy najmu. Poszukujemy lokali o powierzchni od 800 do 2500 mkw. zarówno w galeriach handlowych jak i retail parkach – podkreśla Grodzicki.

Gudi Home
Gudi Home

W ciągu 5 lat Gudi Home planuje rozwój sieci do 50 sklepów. Koncepcja sklepów Gudi Home opiera się na elastyczności – marka może się rozwijać zarówno w dużych obiektach handlowych, jak i w retail parkach, a asortyment jest dla każdego – można tu kupić zarówno ubrania, jak i wyposażenie do domu.

Według przedstawiciela sieci, Zbigniewa Grodzickiego, na polskim rynku nie ma jeszcze takiego formatu sklepów, co daje szansę na wyróżnienie się na tle konkurencji. Asortyment marki jest bardzo szeroki, a ceny są bardzo konkurencyjne.

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych.