Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Nowi najemcy w Galerii Młociny

Bielańskie centrum handlowe, należące do EPP i Echo Investment, zmienia się i nieustannie poszerza ofertę o nowych najemców. Klienci Galerii Młociny mogą już zrobić zakupy w nowych salonach TEDi i KODANO Optyk. Natomiast Bazar Miejski, który współpracuje z obiektem handlowym już od 2020 roku przeniósł się do nowego lokalu, wzmacniając tym samym propozycję pierwszego piętra. Łączny metraż wynajętych przestrzeni to niemal 1 000 mkw.

Centra handlowe stale rozbudowują portfolio swoich najemców, aby oferować klientom różnorodny asortyment oraz możliwość zrobienia komfortowych zakupów w jednym obiekcie. To właśnie dzięki wysokiej dostępności produktów, możliwości sprawdzenia ich przed zakupem czy dokonania wymiany towaru obiekty handlowe nieustannie przyciągają nowych konsumentów.

– Na bieżąco analizujemy zachowania zakupowe klientów, aby wdrażać zmiany, dzięki którym oferta Galerii Młociny będzie jeszcze bardziej atrakcyjna. Regularnie poszerzamy asortyment dostępny w naszym centrum handlowym, dbając o obecność marek ze wszystkich kluczowych segmentów. Wspieramy również najemców, z którymi współpracujemy od lat, by dostarczyć im przestrzeń dopasowaną do ich aktualnych potrzeb. Tak było w przypadku Bazaru Miejskiego, któremu zaproponowaliśmy nowy lokal na pierwszym piętrze – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.

R E K L A M A

– Zarówno TEDi, jaki i KODANO Optyk doskonale wpisują się w profil najemcy, którego szukamy uzupełniając tenant-mix Galerii Młociny. To silnie rozwijające się sieci z dużym potencjałem. TEDi świetnie dopełni ofertę sklepów o dużej różnorodności oferowanych produktów w korzystnych cenach, gdzie każdy klient może znaleźć coś dla siebie. Natomiast KODANO Optyk, jako najszybciej rozwijająca się sieć w branży optycznej w Polsce, zagwarantuje szeroki wybór markowych okularów korekcyjnych czy przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych. Jestem przekonany, że otwarcie sklepu TEDi i salonu KODANO Optyk w Galerii Młociny pozwoli nam z sukcesem zawalczyć o uwagę warszawskich klientów zainteresowanych wyjątkową jakością w doskonałej cenie – powiedział Michał Banasik, Senior Leasing Manager w Echo Investment.

Różnorodny asortyment

Do grona najemców Galerii Młociny dołączyła nowa sieć handlowa non-food TEDi, w której klienci znajdą artykuły kosmetyczne, drogeryjne, produkty dekoracyjne, tekstylne, jak również akcesoria dla zwierząt. Rozbudowana oferta, bazująca na aktualnych trendach, pozwoli zadbać o wystrój domu czy też przyczynić się do rozwoju rękodzielniczej pasji. Salon o powierzchni niemal 800 mkw. został zlokalizowany na poziomie -1 centrum handlowego.

Odpowiedni dobór soczewek kontaktowych czy okularów korekcyjnych jest niezwykle ważny dla higieny wzroku. Od września klienci bielańskiego centrum handlowego mogą dokonać zakupu w jednym z renomowanych sklepów optycznych. W ofercie KODANO Optyk znajdują się znane i cenione marki opraw okularowych oraz okularów przeciwsłonecznych takie jak: Ray-Ban, Vogue, Versace, Michael Kors, Emporio Armani, Dolce&Gabbana i wiele innych. W salonie można kupić również soczewki kontaktowe oraz akcesoria (artykuły do okularów, płyny pielęgnacyjne) w przystępnych cenach. Nowy salon znajduje się na parterze.

Zrównoważone zakupy

Klienci coraz częściej zwracają uwagę na zaangażowanie firm w zrównoważony rozwój. Doskonałym przykładem marki rozwijanej w tym duchu jest Bazar Miejski. Butik z używaną odzieżą umożliwia zarówno zakup, jak i sprzedaż ubrań, z których klienci już nie korzystają. Asortyment Bazaru Miejskiego jest teraz dostępny w nowym lokalu o powierzchni 115 mkw. na 1 poziomie Galerii Młociny.

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje blisko 85 tys. mkw. nowoczesnej, świetnie zaprojektowanej powierzchni, która mieści ponad 200 sklepów, restauracji oraz kawiarni. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Hala Hutnik to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne i unikatowe koncepty. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i sześć kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliarda euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu. EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stóp zwrotu dla swoich udziałowców i partnerów JV poprzez dostarczanie najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. EPP należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Echo Investment jest największym polskim deweloperem, jedynym na rynku z bogatym doświadczeniem w głównych sektorach rynku nieruchomości: mieszkaniowym, biurowym i handlowo-usługowym. Jako firma współodpowiedzialna za rozwój miast, angażuje się w duże miastotwórcze projekty łączące różne funkcje, jak Browary Warszawskie czy Fuzja w Łodzi. To miejsca, w których ludzie mogą pracować, mieszkać, bawić się i zaspokajać potrzeby dnia codziennego. Od 2019 roku głównymi akcjonariuszami Echo Investment są węgierski Wing IHC Zrt oraz partnerzy Griffin Capital Partners.