Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Westfield Arkadia włącza się w promocję badań mammograficznych

Październik jest uznawany za miesiąc świadomości raka piersi. Westfield Arkadia włącza się w promocję mammograficznych badań profilaktycznych. W sobotę, 1 października przed centrum handlowym stanie mammobus. Wszystkie chętne kobiety pomiędzy 50. a 69. rokiem życia, które w ciągu ostatnich 2 lat nie wykonywały mammografii, mogą wziąć udział w bezpłatnych badaniach.

Z danych Fundacji My Pacjenci zebranych we współpracy z Rzecznikiem Praw Pacjenta wynika, że jedynie 30 proc. Polaków deklaruje, że regularnie wykonuje badania profilaktyczne, a kolejne 44 proc. – wykonuje je „od czasu do czasu”. Warto podejmować starania, które polepszą te statystyki, ponieważ regularne badania są kluczowym elementem do zachowania zdrowego i długiego życia. Wiele chorób, takich jak właśnie rak piersi rozwija się powoli, początkowo nie dając niemal żadnych objawów. Systematyczne badania profilaktyczne umożliwiają ich szybsze wykrycie oraz rozpoczęcie niezbędnego leczenia.

– Aktywnie angażujemy się w akcje promujące badania profilaktyczne i zdrowy tryb życia. Na początku września wszyscy chętni mogli zbadać poziom witaminy D, ważnej szczególnie w okresie jesienno-zimowym. W tym roku zorganizowaliśmy także trzy zbiórki krwi, a w grudniu planujemy kolejną. Zachęcamy wszystkich do dbania o zdrowie i z przyjemnością włączamy się w takie projekty – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia, i dodaje – Podczas ostatniej akcji promującej mammografię, która odbyła się przed naszym centrum w styczniu 2021 roku w badaniu wzięło udział 61 kobiet. Mamy nadzieję, że w tegorocznej edycji chętnych będzie jeszcze więcej.

R E K L A M A

Specjalistyczny mammobus stanie przed Westfield Arkadia w sobotę 1 października, a badania będzie można wykonać w godzinach 9.00-17.00. Jest ono szybkie i bezbolesne. By wziąć udział w bezpłatnych badaniach, konieczna jest wcześniejsze rejestracja. Zapisy są możliwe online na stronie www.medica.org.pl lub telefonicznie pod numerem 42 254 64 17.
Badania mammograficzne pod Westfield Arkadia odbywają się w ramach 11. edycji Ogólnopolskiej Akcji Profilaktyki Raka Piersi „Łączy nas kobiecość” organizowanej przez Salve Medica.

Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 117 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 240 lokali. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, eleganckie restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów. Otwarty w 2004 roku obiekt na starcie odniósł komercyjny sukces, który trwa do dziś – Westfield Arkadia to „centrum pierwszego wyboru” dla prestiżowych brandów wchodzących na rynek polski. Wśród kluczowych sklepów znajdują się między innymi: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, Huawei, Xiaomi, Rituals, Lego.