Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Przychody VRG we wrześniu wzrosły o 7 proc. rdr

Skonsolidowane przychody VRG we wrześniu 2022 roku wyniosły 94,9 mln zł, co oznacza wzrost o 7 proc. rdr. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły 904,4 mln zł i były wyższe rdr o 25,4 proc.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane przez marki Vistula, Bytom, Wólczanka i Deni Cler wyniosły we wrześniu 2022 roku 47,3 mln zł, czyli o 1,3 proc. mniej niż rok wcześniej. W okresie styczeń-wrzesień w tym segmencie przychody wyniosły około 454,3 mln zł i były wyższe o 20,8 proc. rdr.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim wyniosły we wrześniu 45,9 mln zł i były wyższe rdr o 17,3 proc. Od początku roku było to około 428,8 mln zł, co oznacza wzrost o 32,7 proc.

Sprzedaż online ukształtowała się we wrześniu na poziomie 11 mln zł, czyli odnotowano spadek o 12,3 proc. Narastająco od początku roku sprzedaż online wyniosła 129,1 mln zł i była niższa o 8,8 proc.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec września wyniosła 52 tys. m kw., czyli była taka sama jak w zeszłym roku.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem