Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Przychody VRG we wrześniu wzrosły o 7 proc. rdr

Skonsolidowane przychody VRG we wrześniu 2022 roku wyniosły 94,9 mln zł, co oznacza wzrost o 7 proc. rdr. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły 904,4 mln zł i były wyższe rdr o 25,4 proc.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane przez marki Vistula, Bytom, Wólczanka i Deni Cler wyniosły we wrześniu 2022 roku 47,3 mln zł, czyli o 1,3 proc. mniej niż rok wcześniej. W okresie styczeń-wrzesień w tym segmencie przychody wyniosły około 454,3 mln zł i były wyższe o 20,8 proc. rdr.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim wyniosły we wrześniu 45,9 mln zł i były wyższe rdr o 17,3 proc. Od początku roku było to około 428,8 mln zł, co oznacza wzrost o 32,7 proc.

Sprzedaż online ukształtowała się we wrześniu na poziomie 11 mln zł, czyli odnotowano spadek o 12,3 proc. Narastająco od początku roku sprzedaż online wyniosła 129,1 mln zł i była niższa o 8,8 proc.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec września wyniosła 52 tys. m kw., czyli była taka sama jak w zeszłym roku.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników