Intersport pokazuje wyniki po zmianie strategii polityki handlowej

Intersport Polska informuje, że według wstępnych szacunków w II kwartale roku obrotowego 2022/2023 tj. od 1 lipca do 30 września 2022 r., łączne przychody netto ze sprzedaży Spółki wyniosły 59.919 tys. zł i były wyższe o 6,7% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Na łączne przychody ze sprzedaży wypracowane przez Spółkę w II kwartale roku obrotowego 2022/2023 wpłynęły:

  • zmiana strategii Spółki w zakresie polityki handlowej,
  • działania dotyczące optymalizacji doboru oferty i dostawców,
  • zmiana ekspozycji kluczowych kategorii produktowych,
  • nastroje Klientów w związku z trwającą wojną w Ukrainie.

Narastająco w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2021 r. Intersport osiągnął łączne przychody ze sprzedaży w wysokości 116 889 tys. zł, czyli o 9,8% wyższe w stosunku do analogicznego okresu.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych