Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Prochownia Łomianki w rękach LCP Properties

Firma LCP Properties została nowym właścicielem parku handlowego Prochownia Łomianki. To 82 projekt w portfelu inwestora i 40 tego typu.

Prochownia Łomianki, zlokalizowana jest na osiedlu Łomianki Majowe, ma 5,5 tys. mkw. powierzchni całkowitej i ponad 3 tys. mkw. powierzchni najmu. Wśród 21 sklepów i lokali usługowych znajdują się tacy najemcy, jak m.in.: Tedi, Neonet, Rossmann, Hebe, Kross, Papiernik by Empik. Obiekt dysponuje parkingiem dla 150 samochodów.

LCP Properties kupiło Prochownię Łomianki od firmy Ghelamco Poland. Wartość transakcji nie została ujawniona.

LCP ma już 40 parków handlowych

– Jako doświadczony inwestor dołączamy do naszego portfela tylko najlepsze nieruchomości, a taką, bez wątpienia, jest Prochownia Łomianki. Tego typu obiekty pozostaną w kręgu naszego zainteresowania nawet w czasach niepewności gospodarczej, dają bowiem gwarancję jakości i stanowią bezpieczną inwestycję. Prochownia Łomianki to 40. park handlowy w naszym posiadaniu i 82 nieruchomość w Polsce. Do końca roku będziemy aktywnie starali się pozyskać kolejne projekty handlowe i jesteśmy otwarci na nowe propozycje – mówi Krystian Modrzejewski, Group Operations Director w LCP Properties Poland.

R E K L A M A

– Projekt jest świetnie zlokalizowany, w całości wynajęty, posiada atrakcyjny miks najemców i jest pierwszym wyborem na wygodne zakupy dla mieszkańców Łomianek i okolic. W przyszłości Prochownia przejdzie rebranding i zacznie funkcjonować pod nazwą M Park, która jest charakterystyczna dla naszego portfela nieruchomości handlowych  – podsumowuje Krystian Modrzejewski.

Atrakcyjne miejsce codziennych zakupów

– Prochownia Łomianki była bardzo udanym i potrzebnym na lokalnym rynku projektem, który nieustannie cieszy się dużą popularnością wśród mieszkańców miasta. Teraz sprzedaliśmy tę nieruchomość firmie LCP Properties, co jest zgodne z naszą strategią inwestycyjną. Jestem przekonany, że park handlowy w rękach nowego właściciela pozostanie atrakcyjnym miejscem codziennych zakupówmówi Jeroen van der Toolen, dyrektor zarządzający Ghelamco na Europę Środkowo-Wschodnią.