Zalando ma już ponad 50 milionów aktywnych kientów
Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, pokazała bardzo dobre wyniki po trzecim kwartale tego roku.
Liczba aktywnych klientów w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%, przekraczając po raz pierwszy 50 milionów. Program lojalnościowy Zalando – Plus – prawie potroił liczbę swoich członków.
– Jestem dumny, że docieramy już do 50 milionów aktywnych klientów, ale również z coraz bliższych relacji z nimi. Pomimo trudnych czasów zależy nam na dalszej poprawie rentowności. Będziemy koncentrować się na strategicznych inicjatywach, których celem jest inspirowanie naszych klientów – mówi Robert Gentz, co-CEO w Zalando.
Wolumen sprzedaży brutto (GMV) wzrósł o 7,1%; przychody o 2,9%; skorygowany EBIT urósł w trzecim kwartale do 13,5 mln euro
Okazało się , że wprowadzenie minimalnej wartości zamówienia zwiększyło rentowność.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter