Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Zalando ma już ponad 50 milionów aktywnych kientów

Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, pokazała bardzo dobre wyniki po trzecim kwartale tego roku.

Liczba aktywnych klientów w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%, przekraczając po raz pierwszy 50 milionów. Program lojalnościowy Zalando – Plus – prawie potroił liczbę swoich członków.

– Jestem dumny, że docieramy już do 50 milionów aktywnych klientów, ale również z coraz bliższych relacji z nimi. Pomimo trudnych czasów zależy nam na dalszej poprawie rentowności. Będziemy koncentrować się na strategicznych inicjatywach, których celem jest inspirowanie naszych klientów – mówi Robert Gentz, co-CEO w Zalando.

Wolumen sprzedaży brutto (GMV) wzrósł o 7,1%; przychody o 2,9%; skorygowany EBIT urósł w trzecim kwartale do 13,5 mln euro

Okazało się , że wprowadzenie minimalnej wartości zamówienia zwiększyło rentowność.