Kaufland ma drugi market w Rzeszowie
Atrakcyjne promocje, powitalny poczęstunek, upominki, a także konkurs Koło Szczęścia – to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na klientów w nowym sklepie Kaufland w Rzeszowie przy al. Rejtana, który został otarty 24 listopada. Rzeszowski market będzie drugą placówką sieci w mieście oraz 238 sklepem Kaufland na mapie Polski.
Nowy market posiada przestronną powierzchnię wynoszącą ponad 6000 m². Dla zmotoryzowanych osób przygotowano parking z ponad 200 miejscami postojowymi. Klienci nowego sklepu będą mogli skorzystać z szerokiej oferty obejmującej ponad 16 000 artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych.
W placówce zastosowano wiele udogodnień, które zapewnią klientom komfort podczas zakupów. Osoby preferujące płatności bezgotówkowe będą mogły korzystać z kas samoobsługowych. W markecie do dyspozycji kupujących oddano również szafki depozytowe, toalety oraz specjalne pomieszczenie dla rodziców z dzieckiem. W sklepie zamontowano także nowoczesne panele cyfrowe, na których będzie można sprawdzić ceny produktów, a przy ladzie obsługowej zapoznać się również ze składem produktów oferowanych na wagę. Kaufland wspiera ponowne wykorzystanie opakowań, dlatego w automacie, który zainstalowano w nowym sklepie, klienci mogą zwracać kaucjonowane szklane butelki, a w zamian otrzymać m.in. bon na zakupy w sklepach sieci.
W Polsce Kaufland ma 238 sklepów
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 238 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter