Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Kaufland ma drugi market w Rzeszowie

Atrakcyjne promocje, powitalny poczęstunek, upominki, a także konkurs Koło Szczęścia – to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na klientów w nowym sklepie Kaufland w Rzeszowie przy al. Rejtana, który został otarty 24 listopada. Rzeszowski market będzie drugą placówką sieci w mieście oraz 238 sklepem Kaufland na mapie Polski.

Nowy market posiada przestronną powierzchnię wynoszącą ponad 6000 m². Dla zmotoryzowanych osób przygotowano parking z ponad 200 miejscami postojowymi. Klienci nowego sklepu będą mogli skorzystać z szerokiej oferty obejmującej ponad 16 000 artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych.

W placówce zastosowano wiele udogodnień, które zapewnią klientom komfort podczas zakupów. Osoby preferujące płatności bezgotówkowe będą mogły korzystać z kas samoobsługowych. W markecie do dyspozycji kupujących oddano również szafki depozytowe, toalety oraz specjalne pomieszczenie dla rodziców z dzieckiem. W sklepie zamontowano także nowoczesne panele cyfrowe, na których będzie można sprawdzić ceny produktów, a przy ladzie obsługowej zapoznać się również ze składem produktów oferowanych na wagę. Kaufland wspiera ponowne wykorzystanie opakowań, dlatego w automacie, który zainstalowano w nowym sklepie, klienci mogą zwracać kaucjonowane szklane butelki, a w zamian otrzymać m.in. bon na zakupy w sklepach sieci.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

W Polsce Kaufland ma 238 sklepów

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 238 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników. 

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.