Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Womak: Kolejne zmiany w Galerii Nowy Świat

W Galerii Nowy Świat w Rzeszowie, należącej do grupy Womak Holding nadszedł  czas dużych zmian. Grono najemców tego obiektu handlowego powiększyło się w bieżącym roku i jeszcze powiększy o kolejne znane i lubiane marki. 

Nowe i znane marki wprowadzane Galerii Nowy Świat są odpowiedzią na potrzeby klientów. Sytuacja rynkowa oraz pogłębiająca się inflacja powoduje, iż obiekt poszukuje nowych rozwiązań, a jednym z nich jest uatrakcyjnienie dla klienta oferty przez jej rozszerzenie.

Nowe marki

We wrześniu 2022 roku nastąpiło wielkie otwarcie lokalu CCC na blisko 500 mkw powierzchni, a kolejne zmiany już za chwilę w grudniu. Będzie miało miejsce otwarcie lokalu Hebe na ponad 300 mkw   powierzchni oraz lubianej marki jubilerskiej VERONA. W roku 2023 roku przewidywane otwarcie lokalu z grupy LPP – Sinsay na dwupoziomowej powierzchni ponad 1400mkw. Z uwagi na szeroki asortyment ubrań, kosmetyków, dodatków oraz wyposażenia wnętrz, Sinsay będzie odpowiedzią na potrzeby młodych klientów, nastolatek, a także rodzin z dziećmi.

R E K L A M A

W pierwszym kwartale 2023 roku nastąpi również nowa odsłona branży fitness. Na ponad 1700 mkw swoje podwoje otworzy Endorfina, która w grudniu już prowadzi przedsprzedaż karnetów na terenie Galerii Nowy Świat. Będzie to również doskonałe uzupełnienie szerokiej oferty branży sportowej, która rozwija się w obiekcie od lat: m.in. Klub Sportów Walki, Akademia Judo i Akrobatyki oraz Szkółka Rolkowa Wodzu.

Ale to wszystko to jeszcze nie koniec. Już za chwilę galeria będzie mogła się pochwalić kolejną podpisaną umową na ponad 900 mkw, której otwarcie planowane jest na drugą połowę 2023 roku.  

–  Liczymy na to, że zmiany na Galerii Nowy Świat będą niezwykle korzystne dla wszystkich tj. zarówno dla Najemców jak i Klientów. – Komentuje Sebastian Moskal Członek Zarządu Womak Alfa.

Uzasadnia swoją wypowiedź jako konieczne zmiany będące znakiem dzisiejszych czasów, a także spełnieniem oczekiwań klientów. 

– Uzupełniamy grono najemców o marki, które wzbogacą w znaczący sposób ofertę Galerii, co wpłynie bezpośrednio na liczbę klientów odwiedzających nasze Centrum Handlowe. Rozpoczęliśmy proces zmian, który będziemy kontynuować w taki sposób, aby osiągnąć ofertę maksymalnie dopasowaną do potrzeb naszych klientów.

Ekologia i nie tylko

Już kilka lat temu Centrum Handlowe należące do Grupy Womak rozpoczęło proces wprost wynikający z założeń fundamentalnego jej działania, u którego podstaw leży ekologia. Pierwszym krokiem było pokrycie całej elewacji Galerii Nowy Świat farbą pochłaniającą dwutlenek węgla. W tym roku zakończony został projekt w zakresie pozyskiwania energii elektrycznej poprzez montaż dużego parku paneli fotowoltaicznych na powierzchni dachu obiektu. 

Galeria Handlowa Nowy Świat to miejsce nie tylko dla codziennych zakupów, ale także miejsce udanych spotkań towarzyskich. Aloha – Food, Bowling & Club, liczne cukiernie to czas na rozrywkę, wypicie dobrej kawy, czy zjedzenie pysznego ciastka. – a Wybór jest duży i każdy znajdzie coś dla siebie. To również miejsce rozwoju kultury i nauki dla dzieci i młodzieży. Bogata oferta zajęć pozaszkolnych obejmuje: Szkołę Muzyczną YAMAHA, Młodzieżowy Dom Kultury, CodeFun, zajęcia ruchowe jak: Karate, Judo czy Akrobatykę. 

Remodeling w Galerii Nowy Świat

Założeniem Galerii Nowy Świat jest nie tylko wprowadzanie nowych marek, ale również nowa odsłona jej wnętrz. Obecnie prowadzone są prace projektowe, które mają na celu wprowadzenie na części wspólne nowych, jaśniejszych barw, stworzenia strefy co-workingowej, nową organizację przestrzeni, miejsca relaksu. Klientów przywita nowy punkt informacyjny. 

Wszystko to w nowoczesnej, przestrzennej oraz wygodnej koncepcji. Galeria chcąc docenić wszystkich tj. zarówno klientów jak i najemców pragnie stworzyć jak najbardziej optymalne warunki do przebywania na jej powierzchni.

Promocja najemców

Kim by była galeria bez Najemców? Odpowiadając na to i na inne pytania Galeria Nowy Świat prowadzi obecnie kampanię reklamową mającą na celu promocję obiektu wraz z nowymi i obecnymi najemcami. Otwarcie lokalu CCC, Verony, Hebe, prezentację zajęć pozaszkolnych oraz atutów Klubu Aloha. W końcu super promocji w wybranych lokalach, które prezentują swój asortyment w bardzo atrakcyjnej cenie. Kampania nie jest jedynym działaniem promującym centrum handlowe. Każdy z najemców może wziąć udział w promocji swojej działalności poprzez stałe, comiesięczne wysoko nakładowe wydania papierowe gazetki promocyjnej kolportowanej na terenie Rzeszowa.

Wszystkie powyżej opisane działania mają tak naprawdę tylko jedno zadanie. Propagowanie Galerii Nowy Świat jako miejsca przyjaznego dla wszystkich.