Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Kaufland testuje nowe rozwiązania dla klientów

Maszyna do obierania i krojenia ananasów, stoisko piekarnicze z obsługą, regionalne nazwy kategorii produktowych – Kaufland testuje nowe rozwiązania dla klientów

Jednym z aspektów, do którego Kaufland przywiązuje dużą wagę, są wygodne i komfortowe zakupy. Sieć od lat rozwija koncept one-stop-shopping, dzięki któremu klienci mają dostęp do szerokiej oferty produktów i usług w jednym miejscu. Inwestuje także w cyfrowe rozwiązania, jak np. kasy samoobsługowe czy mobilne skanery umożliwiające samodzielne skanowanie produktów w trakcie zakupów.

Co nowego testuje teraz Kaufland?

W markecie we Wrocławiu przy ul. Długosza Kaufland testuje unikalne urządzenie na skalę Polski – maszynę do obierania i krojenia ananasa. Klienci, którzy chcą kupić porcjowany owoc, mogą umieścić ananasa w specjalnej maszynie, podstawić kubek, wybrać dogodną opcję (krojenie w plastry lub kawałki) i tym samym zaoszczędzić sobie trudu związanego z obieraniem i porcjowaniem twardego produktu. Usługa jest całkowicie darmowa – klienci płacą za samego ananasa przy kasie. Jak funkcjonuje maszyna, można przekonać się na profilu TikTok sieci Kaufland.

R E K L A M A

To nie jedyne rozwiązanie, które w ostatnim czasie wprowadził Kaufland. W zmodernizowanym markecie w Silesia City Center w Katowicach dla klientów wprowadzono stoisko piekarnicze obsługiwane przez pracowników sieci, gdzie można zakupić pieczywo i ciasta na kawałki. W ofercie znajdują się również wypieki regionalne oraz torty bezowe i ciasta, które można zamawiać także z wyprzedzeniem na specjalne okazje, typu urodziny czy imieniny.

Kaufland zdaje sobie sprawę z przywiązania klientów do regionalnych smaków i tradycji. Sieć nie tylko rozwija asortyment regionalny, ale w ostatnim czasie zdecydowała się także na wprowadzenie dwujęzycznych nazw kategorii produktowych. W Silesia City Center w Katowicach i Knurowie poza standardowymi opisami w języku polskim można spotkać oznaczenia w języku śląskim. Inicjatywa została przyjęta z dużym entuzjazmem klientów.

Opisane nowości testowane są w wybranych lokalizacjach. Jeżeli spotkają się z zainteresowaniem klientów, zostaną wprowadzone w kolejnych sklepach.

Kaufland ma w Polsce 239 marketów

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 239 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.