Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Noworoczne badania mammograficzne przed centrum handlowym Westfield Arkadia

Westfield Arkadia włącza się w promocję profilaktyki zdrowia. We wtorek, 10 stycznia przed centrum handlowym stanie mammobus, gdzie zainteresowane panie będą mogły bezpłatnie wykonać mammografi.

Według danych Światowej Organizacji Zdrowia z 2021 roku nowotwór piersi jest najczęściej diagnozowanym na świecie, a w Polsce każdego roku przybywa 24 tys. nowych pacjentek. Samokontrola piersi jest niezwykle istotna, lecz to badania specjalistyczne pozwalają na wykrycie zmian, których kobiety nie są w stanie zaobserwować same. W Polsce z rakiem piersi zmaga się ok. 140 tys. kobiet. Wcześnie wykryte zmiany nowotworowe umożliwiają niezwłoczne oraz skuteczne leczenie, które daje niemal 100 proc. szansę na powrót do zdrowia.

– Zdrowie to jeden z najważniejszych aspektów życia każdego człowieka, dlatego z dużym zaangażowaniem bierzemy udział w akcjach, których celem jest promocja badań profilaktycznych – mówi Agata Piekarz-Urbaś, rzeczniczka prasowa centrum handlowego Westfield Arkadia, i dodaje – Podczas naszych dwóch ostatnich akcji promujących mammografię w 2022 roku, w badaniach wzięło udział łącznie blisko 100 kobiet. Mamy nadzieję, że w tym roku mammobus odwiedzi jeszcze więcej chętnych.

Mammobus stanie przed Westfield Arkadia we wtorek, 10 stycznia, a z badań będzie można skorzystać w godzinach 9.00-17.00. Mammografia trwa zaledwie kilka minut. Badanie jest szybkie oraz bezbolesne. Dla kobiet pomiędzy 50. a 69. rokiem życia, które w ciągu ostatnich 2 lat nie wykonywały mammografii, jest ono bezpłatne. Natomiast młodsze panie – między 40. a 49. rokiem życia, a także osoby, które mają więcej niż 69 lat, będą mogły wykonać badanie odpłatnie.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem