Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

PARTNERZY SERWISU

Metro Properties
Designer Outlet Kraków

INTERSPORT: Końcówka roku 2022 lepsza niż w 2021

INTERSPORT Polska S.A. informuje, że według wstępnych szacunków w III kwartale roku obrotowego 2022/2023 tj. od 1 października do 31 grudnia 2022 r., łączne przychody netto ze sprzedaży Spółki wyniosły 62.930 tys. zł

W okresie od 1 października do 31 grudnia 2022 r. Spółka wypracowała rok do roku:

a) sprzedaż realizowaną za pośrednictwem sklepów i kanału internetowego. Obrót 45.746 tys. zł, marża 21.322 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 41.519 tys. zł, marża 19.955 tys. zł), obrót wzrósł o 10,2%, masa marży wzrosła o 6,8%.

b) w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów obrót 35.709 tys. zł, marża 17.251 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 34.805 tys. zł, marża 17.230 tys. zł), obrót wzrósł o 2,6%, masa marży wzrosła o 0,1%.

c) sprzedaż realizowaną za pośrednictwem kanału internetowego („e-commerce”). Obrót 7.169 tys. zł, marża 2.709 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 6.010 tys. zł, marża 2.417 tys. zł ), obrót wzrósł o 19,3%, masa marży wzrosła o 12,1%.

Narastająco, w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2022 r. Spółka osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży w wysokości 179.824 tys. zł, czyli o 5,9% wyższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 169 884.tys. zł). Narastająco, w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2022 r. Spółka wypracowała sprzedaż realizowaną za pośrednictwem sklepów stacjonarnych i kanału internetowego w wysokości 122.226 tys. zł czyli o 10,5% wyższąw stosunku do analogicznego okresu (było: 110.640 tys. zł).