Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Komputronik ma nowy sklep internetowy

Komputronik, jeden z czołowych dystrybutorów elektroniki w Polsce, wdrożył nową wersję swojego sklepu internetowego. Strona wyróżnia się nowoczesnym layoutem graficznym, zawiera nowe funkcjonalności oraz poprawiony UX.

„Nowa wersja naszego sklepu to efekt kilku miesięcy intensywnych prac, w które zaangażowane było wiele działów naszej firmy. Duży nacisk położyliśmy na poprawę UX, przez co teraz klienci jeszcze łatwiej zrobią zakupy oraz znajdą potrzebne informacje.”- komentuje Karol Tokarski, Dyrektor E-commerce Komputronik.pl

Nowy layout graficzny sklepu internetowego jest spójny z odświeżonym wizerunkiem marki Komputronik. Ponadto w ramach prowadzonych prac poprawiono UX sklepu, bazując na najlepszych rynkowych praktykach. Stronę ulepszono także pod kątem wymagań SEO i wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Użytkownicy sklepu Komputronik.pl mogą też korzystać z nowych możliwości prezentacji dostępnych promocji. Strona została również dostosowana do wymagań dyrektywy Omnibus.

„Głównym celem jaki sobie postawiliśmy wdrażając nową wersję sklepu jest zwiększenie współczynnika konwersji, co bezpośrednio przekładać będzie się na liczbę jak i wartość składanych zamówień. W pierwszym etapie udostępniliśmy rozwiązania, które są kluczowe z punktu widzenia procesu zakupowego, a więc: karta produktowa, listingi, pasaże promocyjne, konfigurator, strona główna. W kolejnych etapach planowane są zmiany także na stronach konta klienta, jak również zmiany w samym koszyku. Dodatkowo, zmiany wizualne umożliwią rozpoczęcie prac nad mechanizmami wewnętrznymi sklepu, dzięki którym będziemy mogli zaoferować naszym klientom jeszcze szybszą i bardziej stabilną platformę zakupową.” – podsumowuje Sławomir Komiński, Dyrektor Zarządzający Sprzedażą Digital Commerce Grupy Komputronik.