Biedronka rozpoczyna nową kampanię komunikacji z klientami

Ponad 4 mln klientów dziennie wybiera zakupy w sieci Biedronka z wielu powodów. Każdy z nich ma swoją motywację, aby codziennie powiedzieć „Do Biedronki IDĘ”. Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa największej sieci handlowej w kraju. To kolejny, po „Biedronkowych Oszczędnościach”, mocny przekaz, na którym sieć oprze tegoroczną komunikację z klientami.

Rok 2023 Biedronka zaczęła od „Biedronkowych Oszczędności”, nowej platformy komunikacyjnej, za której pośrednictwem będzie komunikować najniższe ceny i najbardziej atrakcyjne promocje, dzięki którym klienci będą mogli oszczędzić jeszcze więcej. Ale w trudnym czasie inflacji firma podkreśla również istotną rolę Biedronki dla polskich konsumentów, którzy wybierają sieć w oparciu o zaufanie.

R E K L A M A
Food Fyrtel

– Chcemy być blisko naszych klientów, wszędzie tam, gdzie nas potrzebują, wsłuchiwać się w ich potrzeby i odpowiadać na nie, gwarantując bezpieczne zakupy każdego dnia. O tym jest właśnie nasza kampania „Do Biedronki IDĘ”. Ten przekaz komunikacyjny zbudowany jest na bazie relacji naszej marki z milionami klientów, którzy każdego dnia mówią „Do Biedronki IDĘ. Każdy z nich ma inny, swój własny powód, by przyjść na zakupy właśnie do nas – bo tu zrobię zakupy dla całej swojej rodziny, bo po prostu tu lubię robić je najbardziej. Każdy powód jest dobry, by pójść do Biedronki. – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka marketingu w sieci Biedronka

Elementem kampanii „Do Biedronki IDĘ” jest specjalna akcja promocyjna związana z kodami na zakupy, które na początku roku klienci znaleźli w swoich skrzynkach pocztowych na specjalnej kartce z życzeniami noworocznymi od Biedronki. Kody, zeskanowane w trakcie zakupów, pozwalają na zakup konkretnych produktów w promocyjnych cenach w konkretnym terminie. Dodatkowo, na kartce noworocznej znalazły się też promocje niespodzianki – przy zakupach z kartą Moja Biedronka lub aplikacją klient otrzyma voucher, na którym będzie wskazana kolejna, dedykowana dla niego oferta promocyjna na zakup produktu lub produktów – drukowany wraz z paragonem za dokonane właśnie zakupy. Kolejne kody na wyjątkowe promocje i okazje do oszczędzania klienci już wkrótce znajdą w swoich skrzynkach pocztowych na kartce nawiązującej do kampanii „Do Biedronki IDĘ”.

Kampanii będzie towarzyszyć szeroka komunikacja 360 we wszystkich mediach: TV, Radio, OOH i DOOH, Digital, Social Media, Prasa media własne. Za kreacje odpowiada Agencja Duda, a zakup mediów realizuje Wavemaker. Kampania jest długoterminowa i będzie miała kolejne odsłony.

SCF MAGAZINE

Czasopismo rynku retail

Zobacz

Codzienny newsletter

Rejestracja

Targi centrów handlowych

Weź udział