Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

APSYS Polska: Posnania wychodzi naprzeciw dzieciom i rodzicom

Adresowanie potrzeb klientów to kluczowy aspekt, który jest fundamentem działań marketingowych Posnanii. W trakcie ferii Posnania wychodzi naprzeciw rodzinom, organizując weekend z LEGO oraz zapewniając zróżnicowaną ofertę rozrywki dla dzieci i młodzieży.

W Wielkopolsce trwają obecnie ferie zimowe. Posnania przygotowała na ten czas specjalną ofertę dla dzieci i rodziców.

Edukacyjne aktywności dla dzieci

W dniach 3 i 4 lutego w Posnanii odbędzie się weekend z LEGO Friends – wydarzenie skierowane do najmłodszych dzieci i ich rodziców szukających kreatywnej rozrywki dla swoich pociech. Podczas weekendu z Lego powstaną cztery specjalnie przygotowane strefy zabaw. W każdej z nich uczestnicy, pod okiem profesjonalnych animatorów, będą mogli brać udział w różnorodnych aktywnościach, które pobudzą ich wyobraźnię. Nie zabraknie również elementu rywalizacji, ponieważ przewidziano konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

R E K L A M A
Nowa Sukcesja

Customer care

W Posnanii klient i jego potrzeby są stawiane na pierwszym miejscu. Jedną z grup docelowych centrum są rodziny z dziećmi. To z myślą o nich przygotowano szereg udogodnień, ułatwiających zakupy – to m.in. bogato wyposażone pokoje i toalety rodzinne, specjalne miejsca parkingowe usytuowane blisko wejść, możliwość nieodpłatnego wypożyczenia wózka spacerowego, place zabaw czy opaski – niezgubki. Istotnym aspektem, na który zwracają uwagę rodzice wybierający się na zakupy z dziećmi, jest zapewnienie im atrakcji. Event zorganizowany w trakcie ferii, a także oferta najemców Posnanii – Sali Zabaw Fikołki, Skate Parku, Gravitacji, kina Helios czy Fabryki Formy – to odpowiedź na oczekiwania rodziców i potrzeby dzieci.

„Przykładamy ogromną wagę do zapewnienia komfortowej, kreatywnej, a przede wszystkim bezpiecznej przestrzeni dla najmłodszych, a dowodem na to są liczne udogodnienia dla rodzin z dziećmi. Poprzez wysoką jakość usług dodatkowych i atrakcje organizowane regularnie, nasi klienci znajdują wiele powodów dla siebie, aby odwiedzić Posnanię” – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.

W portfelu APSYS

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi.
Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 23 obiektach handlowych zlokalizowanych w 18 największych miastach w kraju oraz biurowcem Arkada Business Park w Bydgoszczy i kompleksem biurowym React zlokalizowanym w centrum Łodzi. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.