APSYS: Posnania świętuje Walentynki wprowadzając wyjątkowe atrakcje dla klientów połączone z akcją buy&get

Walentynki to jedno z ważniejszych świąt w kalendarzu marketingowym. W tym roku  Posnania postawiła na romantyzm zaserwowany w ciekawej i innowacyjnej formie. Akcja „Koronki i pierścionki” odbywająca się w dniach 8-14 lutego, to wyjątkowe atrakcje dla klientów połączone z akcją buy&get, konkursem i promocją szerokiej oferty zakupowej najemców.

Tegoroczne Walentynki Posnania celebruje w oryginalny sposób, który jest zaskakujący i atrakcyjny dla klientów oraz promuje ofertę zakupową najemców.

– Pokazujemy, że Dzień Zakochanych to idealna okazja do sprawienia radości najbliższej osobie, a Posnania jest doskonałym miejscem na zakupy – w końcu oferuje największy wybór sklepów w regionie. Klienci znajdą tu aż 21 sklepów z biżuterią oraz 10 sklepów z bielizną, w których mogą kupić idealne walentynkowe upominki – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.

Celem akcji „Koronki i pierścionki” jest promocja szerokiego portfolio najemców z kategorii biżuteria i bielizna, które najczęściej wybierane są jako prezent walentynkowy.  Wydarzenie ma intrygującą i atrakcyjną wizualnie oprawę, co dla klientów stanowi dodatkową zachętę do odwiedzenia Posnanii. 

Główną atrakcją jest akcja buy&get, w której na klientów czekają upominki kojarzące się ze świętem zakochanych – za każde wydane 150 zł są to czekoladki w kształcie serc, a za wydane 200 zł – piękna świeca.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Oprócz tego, w Crystal Forum powstała przyciągająca wzrok, stylowo zaaranżowana Strefa Walentynkowa, w której klienci mogą z bliska obejrzeć imponujące stroje z poznańskiego Teatru Wielkiego, posłuchać utworów granych przez kwartet smyczkowy oraz skorzystać z urokliwych aranżacji idealnych na walentynkowe zdjęcia.

Kolejnym elementem akcji „Koronki i pierścionki” jest Facebookowy konkurs z wyjątkową nagrodą – pierścionkiem z brylantem marki Teilor, która jest jednym z najemców biorących udział w działaniach Posnanii. Wystarczy zrobić zdjęcie w jednej z romantycznych aranżacji, udostępnić je w komentarzu pod postem konkursowym na Facebooku i odpowiedzieć na pytanie « Czym jest dla Was miłość? ».

Połączenie akcji buy&get z konkursem w mediach społecznościowych aktywizuje odbiorców z różnych grup docelowych do czynnego uczestnictwa w wydarzeniach Posnanii. Jest to przykład dotarcia do konsumentów na wielu płaszczyznach oraz promocji szerokiej oferty zakupowej najemców.