Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Wspólna darowizna spółek Grupy Schwarz – milion euro na natychmiastową pomoc w Turcji i Syrii 

Przedsiębiorstwa Grupy Schwarz, do których należy także Kaufland Polska, są głęboko poruszone katastrofą w Turcji i Syrii, dlatego też zdecydowały się przekazać darowiznę w wysokości miliona euro na szybką pomoc dla osób dotkniętych trzęsieniem ziemi w tym regionie.  

Aby pomoc dotarła do ofiar jak najszybciej, wspólna darowizna zostanie przekazana służbom ratowniczym Niemieckiego Czerwonego Krzyża. Dzięki tym środkom pracownicy organizacji pomocowych w obszarze dotkniętym klęską będą mogli zapewnić na miejscu potrzebną pomoc.

„Wielu pracowników Grupy Schwarz ma krewnych w tym regionie. Przedsiębiorstwa Grupy są  myślami z nimi oraz z ofiarami katastrofy.” – czytamy w komunikacie Grupy Schwarz.

W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników.

Sieć obecna już w 239 lokalizacjach w Polsce, wnosi także wkład w rozwój poszczególnych regionów. Produkty spożywcze pozyskuje w pierwszej kolejności od krajowych i regionalnych dostawców. Wspiera także inicjatywy lokalnych społeczności oraz organizacje niosące pomoc potrzebującym m.in. Caritas Polska, Federację Polskich Banków Żywności czy Fundację Serca dla Maluszka. Ponadto zatrudniając 15 000 pracowników, Kaufland jest jednym z największych pracodawców w Polsce w sektorze handlu detalicznego.

Kilkanaście tysięcy produktów

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

W ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.