Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Nowa marka Carat Kebab w portfolio firmy 7 Street Łukasz Błażejewski

W portfolio firmy „7 Street Łukasz Błażejewski” pojawiła się nowa marka lokali serwujących kebab pod nazwą „Carat Kebab – Sheesha Bar”. Marka została zaprojektowana i stworzona już w 2020 roku, ale plany jej uruchomienia pokrzyżowała pandemia. 

Nowy lokal powstał w lutym 2023 roku w Elblągu przy ul. Odzieżowej 12 i jest prowadzony przez dotychczasowego franczyzobiorcę marek „7 Street – Bar & Grill”  i „Frentzza – Pizza & Friends”.

„Carat Kebab” to tradycyjny kebab w nowoczesnej odsłonie. W menu znajduje się zarówno tradycyjny kebab, dostępny w większości lokali serwujących ten rodzaj kuchni, ale także nowatorskie odsłony tego dania, takie jak kebab „Świeżak” z sosem miętowym, czarnymi oliwkami, serem bałkańskim, miętą i cytryną lub kebab „Mangos” z mango, dwoma rodzajami ogórków i sosem mango-habanero, czy też „Orient” z dresingiem orzechowym, kruszonymi orzechami i kolendrą. Każdy kebab można zamówić w kurczakiem, wołowiną lub ze 100% roślinnym zamiennikiem mięsa o smaku kurczaka. 

Dostępne formy podania kebabu to tradycyjny lavash, pita, tureckie pieczywo lub w bowlu, czyli w misce z dodatkiem frytek.

W najbliższym czasie planowane są kolejne otwarcia. 

Łukasz B. Błażejewski w 2005 roku założył firmę doradztwa finansowego „Gold Finance Doradcy Finansowi”. Następnie w 2008 roku stworzył projekt franczyzowy i na bazie tego projektu w 2 markach Gold Finance i Star Finance powstało ponad 50 placówek w całej Polsce.  W 2011 sprzedał wszystkie udziały Panu Markowi Jutkiewiczowi znanemu z m.in. branży FMCG. Aktualnie Łukasz Błażejewski zarządza siecią restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej pod marką „7 Street – Bar & Grill” oraz siecią punktów gastronomicznych serwujących szybkie dania dla osób aktywnych i zwracających uwagę na to co trafia na ich talerz pod marką „Meet & Fit – Slow Food”.