Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Kaufland Polska po raz kolejny z Gwiazdą Jakości Obsługi przyznaną przez klientów

Kaufland Polska po raz dziesiąty został odznaczony tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi”. Nagroda przyznawana jest co roku firmom, które w badaniu satysfakcji klientów otrzymały najwyższe noty.
Gwiazdę Jakości Obsługi przyznają sami konsumenci.

Na podstawie zebranych wskazań wyłaniane są następnie firmy podlegające dodatkowej ocenie w badaniu ankietowym, w którym udział biorą zarejestrowani użytkownicy oraz zewnętrzni audytorzy. Nagroda przyznawana jest przedsiębiorstwom, które otrzymały najwyższe noty. W szesnastej edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi Kaufland został nagrodzony w kategorii „Zakupy spożywcze” już po raz dziesiąty.

Kaufland każdego dnia wsłuchuje się w potrzeby klientów. Największym atutem handlu stacjonarnego jest przede wszystkim obsługa, dlatego firma regularnie podnosi kompetencje personelu, aby zapewnić klientom stosowne wsparcie m.in. przy kasach, ale także w punkcie informacyjnym czy ladzie obsługowej, gdzie klienci mogą liczyć na fachową poradę pracowników.

R E K L A M A

Firma sukcesywnie inwestuje także w cyfrowe rozwiązania, jak np. kasy samoobsługowe czy mobilne skanery umożliwiające samodzielne skanowanie artykułów w trakcie zakupów. Rozwija również koncept one-stop-shopping, dzięki któremu osoby odwiedzające sklep mają dostęp do szerokiej oferty produktów i usług w jednym miejscu. W sklepach Kaufland klienci znajdą kilkanaście tysięcy produktów spożywczych, drogeryjnych oraz przemysłowych.

Znakiem jakości Kaufland są marki własne – wśród nich m.in. artykuły wyróżniające się korzystnym stosunkiem jakości do ceny K-Classic, produkty delikatesowe K-Favourites, ekologiczne K-Bio, żywność roślinna dla wegetarian i wegan marki K-take it veggie oraz ulubione produkty tradycyjnej kuchni polskiej marki K-Stąd Takie Dobre! Sieć posiada również szeroką ofertę dla osób ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi – w sklepach dostępne są Strefy Świadomego Odżywiania, w których można znaleźć artykuły z niską zawartością cukru, bezglutenowe, wegańskie i wegetariańskie.

Kaufland stawia na regionalność, współpracując z około 400 dostawcami lokalnymi, którzy dostarczają do sklepów ponad 4000 artykułów. W ostatnim czasie, chcąc zrobić ukłon w stronę lokalnych społeczności i podkreślić wyjątkową kulturę regionu, Kaufland wprowadził w wybranych placówkach na Górnym Śląsku dwujęzyczne nazwy kategorii produktowych, które zostały przyjęte z entuzjazmem przez klientów.

– Otrzymane wyróżnienie jest dla nas niezwykle ważne, szczególnie że w skład Kapituły decydującej o przyznaniu nagrody wchodzą konsumenci z całej Polski. Zadowolenie klientów przyświeca wszystkim naszym działaniom, tym bardziej cieszymy się z zaufania, jakim obdarzyli nas po raz kolejny. Jako sieć możemy obiecać, że nadal będziemy się rozwijać i poszukiwać nowych sposobów, aby jak najlepiej odpowiadać na bieżące potrzeby konsumentów – podsumowuje Maja Szewczyk z Kaufland Polska.