Apsys: Food Fyrtel – tak smakuje sukces w Posnani. Już ponad 200 tys. klientów

Największy food hall w Wielkopolsce w pierwszych miesiącach działalności przyciągnął ponad 200 tysięcy klientów. Imponujący wynik biznesowy Food Fyrtla świadczy o ogromnym sukcesie tego wyjątkowego konceptu gastronomicznego w Posnanii. 

– Utworzenie Food Fyrtla było odpowiedzią na potrzeby poznaniaków i mieszkańców aglomeracji poznańskiej. Według raportu GfK z badań przeprowadzonych na zlecenie Posnanii w 2021 roku blisko połowa ankietowanych jako motywację do częstszych wizyt w Posnanii wskazywała większą i bardziej zróżnicowaną ofertę restauracji, barów i kawiarni. – tłumaczy Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.

Zmieniające się trendy i oczekiwania klientów były podstawową motywacją do stworzenia w Posnanii kolejnej nowoczesnej i atrakcyjnej dla konsumentów strefy gastronomicznej. – dodaje Marek Ćwiek. Food Fyrtel jest zaaranżowany w formie food hallu i otwarty przez cały rok, 7 dni w tygodniu. To między innymi z uwagi na swoją dostępność jest jedynym tego rodzaju miejscem w całej Wielkopolsce. W strefie znajduje się aż 18 punktów gastronomicznych, które serwują dania kuchni z całego świata. Zgodnie z ideą food hallu oferowane jedzenie jest proste i wywodzi się głównie z kultury ulicznej, do czego spójnie nawiązuje również sama nazwa Food Fyrtel.

Nie tylko dla gości z daleka

Ogromnym atutem Food Fyrtla jest wyjątkowo atrakcyjna lokalizacja. Posnania znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie nowo powstających osiedli mieszkaniowych na poznańskich Ratajach, na których docelowo zamieszka około 140 tysięcy osób. Dodatkowo w odległości 800 metrów zlokalizowany jest Campus Politechniki Poznańskiej dla 21 tysięcy studentów. Ogromnie ważny jest również komfort dojazdu do Food Fyrtla. Klienci zmotoryzowani mają do dyspozycji wygodny i bezpłatny parking. W okolicy Posnani nie brakuje infrastruktury rowerowej i przystanków komunikacji miejskiej. Obok Posnanii znajduje się dworzec autobusowy, który obsługuje także połączenia podmiejskie i regionalne. 

PARTNER PORTALU

Kaufland

Coś więcej niż strefa gastronomiczna

Food Fyrtel to nie tylko jedzenie, ale również atrakcyjne wydarzenia zaprojektowane zgodnie z ideą #Food #People #Fun. Piękne wnętrza w industrialnym klimacie, niezobowiązująca atmosfera, pyszne jedzenie i szereg wydarzeń towarzyszących to elementy, które sprawiają, że Food Fyrtel to idealne miejsce do spędzania wolnego czasu dla klientów z różnych grup docelowych.  W poniedziałki odbywa się PUB QUIZ, wtorek to czas wydarzeń sportowych, w środy jedzenie umila DJ SET, czwartki to czas na karaoke, a piątek to tematyczne imprezy z DJ’em. Sobota jest okazją do posłuchania muzyki na żywo, a niedziela to czas dla rodzin z dziećmi. 

Strategia komunikacji, która przynosi efekty

Spójne, innowacyjne i holistyczne podejście do komunikacji nowego konceptu gastronomicznego w Posnanii przyniosło wymierne efekty. Samo otwarcie Food Fyrtla było niezwykle atrakcyjnym wydarzeniem zarówno dla poznaniaków, jak i mieszkańców aglomeracji. Gościem specjalnym podczas otwarcia była restauratorka i gwiazda TVN, Magda Gessler. Nie mogło zabraknąć również popularnych influencerów z kategorii ‘foodie’, a wśród nich duetu Mytujemy cieszącego się ogromnym uznaniem mieszkańców Poznania i okolic.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Działania odpowiednio dobranych influencerów specjalizujących się w tematyce gastronomicznej i lifestylowej są stałym, bardzo ważnym elementem kampanii promującej Food Fyrtel. Liczne relacje, posty, oznaczenia oraz rzetelne i merytoryczne materiały z odwiedzin Food Fyrtla pozwalają skutecznie dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców. Konsekwentnie realizowana strategia bezpośrednio przekłada się na wysokie zasięgi w Social Mediach.

W niespełna trzy miesiące działalności informacje dotyczące Food Fyrtla dotarły do ponad 2 mln odbiorców mediów społecznościowych, a liczba interakcji w tym okresie na Facebooku i Instagramie wyniosła ponad 65 tys. Istotne są również działania z zakresu Real Time Marketingu związane z pojawiającymi się na bieżąco wydarzeniami takimi jak trwający w grudniu Mundial, święta czy Walentynki.  Doskonała oferta i dynamiczne działania marketingowe przekładają się na bardzo dobre wyniki biznesowe. Od otwarcia Food Fyrtel odwiedziło prawie 200.000 klientów, a wartość średniego paragonu wzrosła o 32%.   

Więcej tego, co dobre

Food Fyrtel stawia na nieustanny rozwój, różnorodność i rozszerzanie oferty gastronomicznej najemców, dlatego w najbliższej przyszłości wprowadzone zostaną kolejne koncepty kulinarne. W marcu wystartuje również aplikacja lojalnościowa Embargo, która będzie dostępna dla wszystkich najemców.

– Sukces Food Fyrtla w Posnanii to efekt synergii nowoczesnego konceptu gastronomicznego odpowiadającego na potrzeby klientów z efektywnym marketingiem, atrakcyjnymi, dobrze zaplanowanymi działaniami i intensywną komunikacją w  internecie i w mediach społecznościowych. – mówi Marek Ćwiek – dyrektor Posnanii.

– Wyniki biznesowe są najlepszym dowodem na to, że Food Fyrtel spełnia oczekiwania konsumentów. – dodaje Marek Ćwiek.

W ciągu niespełna 3 miesięcy funkcjonowania Food Fyrtel w Posnanii stał się jednym z najbardziej zasięgowych spotów foodowych w Poznaniu, a jego popularność stale rośnie. 

Pod skrzydłami APSYS

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. 

Apsys to firma z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi. 

Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 23 obiektach handlowych zlokalizowanych w 18 największych miastach w kraju oraz biurowcem Arkada Business Park w Bydgoszczy i kompleksem biurowym React zlokalizowanym w centrum Łodzi. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.