Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Usługa K-Scan dostępna w kolejnych marketach Kaufland. Do końca roku będzie ich 60

Po pozytywnym przyjęciu usługi K-Scan przez klientów Kaufland wdraża nowoczesne rozwiązanie do samodzielnego skanowania produktów w kolejnych marketach. Od 2 marca z narzędzia mogą korzystać klienci już trzydziestu pięciu sklepów Kaufland.

Kaufland przykłada dużą wagę do tego, aby odpowiadać na zróżnicowane potrzeby klientów i dba
o zapewnienie kupującym innowacyjnych rozwiązań zwiększających komfort zakupów. Od września 2022 r. w sklepach sieci sukcesywnie wprowadzana jest usługa K-Scan, która oprócz oszczędności czasu gwarantuje wygodę i stały podgląd koszyka zakupowego.

Jak działa K-Scan?

Dzięki K-Scan klienci mogą na bieżąco śledzić wartość swoich zakupów, a w razie potrzeby sprawdzić także cenę pojedynczego artykułu. Dodatkowo osoby korzystające z rozwiązania K-Scan nie muszą czekać w kolejce do tradycyjnych kas ani wykładać artykułów do skanowania. Po zdjęciu towarów
z półki sklepowej i zeskanowaniu ich przy pomocy skanera mogą je od razu umieścić w torbie zakupowej i sfinalizować transakcję, skanując kod w kasie samoobsługowej.

Co ważne, w lokalizacjach, gdzie K-Scan został udostępniony kupującym od 2 marca, z usługi będą mogli skorzystać klienci, którzy przystąpili do programu lojalnościowego Kaufland Card. Od 1 kwietnia warunek ten będzie dotyczył także pozostałych sklepów.

Pozytywny odbiór usługi

Z danych zebranych przez Kaufland w czasie testowania rozwiązania K-Scan w pierwszych marketach wynika, że największą popularnością usługa cieszy się wśród młodych konsumentów w wieku 18-30 lat (25%) oraz klientów w średnim wieku 41-50 lat (25%). Co ciekawe, z danych wynika również, że średnia wartość koszyka zakupowego klientów decydujących się na samodzielne skanowanie jest wyższa niż wartość koszyka osób korzystających z tradycyjnych kas.

Do końca 2023 r. Kaufland planuje wdrożyć usługę w ponad 60 sklepach.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.