Usługa K-Scan dostępna w kolejnych marketach Kaufland. Do końca roku będzie ich 60

Po pozytywnym przyjęciu usługi K-Scan przez klientów Kaufland wdraża nowoczesne rozwiązanie do samodzielnego skanowania produktów w kolejnych marketach. Od 2 marca z narzędzia mogą korzystać klienci już trzydziestu pięciu sklepów Kaufland.

Kaufland przykłada dużą wagę do tego, aby odpowiadać na zróżnicowane potrzeby klientów i dba
o zapewnienie kupującym innowacyjnych rozwiązań zwiększających komfort zakupów. Od września 2022 r. w sklepach sieci sukcesywnie wprowadzana jest usługa K-Scan, która oprócz oszczędności czasu gwarantuje wygodę i stały podgląd koszyka zakupowego.

Jak działa K-Scan?

Dzięki K-Scan klienci mogą na bieżąco śledzić wartość swoich zakupów, a w razie potrzeby sprawdzić także cenę pojedynczego artykułu. Dodatkowo osoby korzystające z rozwiązania K-Scan nie muszą czekać w kolejce do tradycyjnych kas ani wykładać artykułów do skanowania. Po zdjęciu towarów
z półki sklepowej i zeskanowaniu ich przy pomocy skanera mogą je od razu umieścić w torbie zakupowej i sfinalizować transakcję, skanując kod w kasie samoobsługowej.

Co ważne, w lokalizacjach, gdzie K-Scan został udostępniony kupującym od 2 marca, z usługi będą mogli skorzystać klienci, którzy przystąpili do programu lojalnościowego Kaufland Card. Od 1 kwietnia warunek ten będzie dotyczył także pozostałych sklepów.

Pozytywny odbiór usługi

PARTNER PORTALU

Kaufland

Z danych zebranych przez Kaufland w czasie testowania rozwiązania K-Scan w pierwszych marketach wynika, że największą popularnością usługa cieszy się wśród młodych konsumentów w wieku 18-30 lat (25%) oraz klientów w średnim wieku 41-50 lat (25%). Co ciekawe, z danych wynika również, że średnia wartość koszyka zakupowego klientów decydujących się na samodzielne skanowanie jest wyższa niż wartość koszyka osób korzystających z tradycyjnych kas.

Do końca 2023 r. Kaufland planuje wdrożyć usługę w ponad 60 sklepach.

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz