Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Apsys: Aplikacja lojalnościowa Embargo w Food Fyrtlu w Posnanii

Już teraz w aplikacji lojalnościowej Embargo jest dostępna karta stałego klienta do Food Fyrtla. To innowacyjne i nowoczesne rozwiązanie jest skierowane zarówno do  klientów odwiedzających Food Fyrtel, jak również stanowi realne wsparcie dla najemców. 

– Zadowolenie klientów oraz satysfakcja naszych najemców to dla nas kluczowe wartości. Food Fyrtel od momentu jego otwarcia cieszy się wysokim wskaźnikiem odwiedzalności, zależało nam jednak na budowaniu lojalności klientów, a także poznawaniu ich zwyczajów zakupowych i preferencji. Uznaliśmy, że aplikacja lojalnościowa Embargo będzie do tego odpowiednim narzędziem.o nowoczesny start-up, który podobnie jak Posnania stawia na innowacyjność i odpowiadanie na potrzeby konsumentów i najemców. Jesteśmy pewni, że przyjazna i łatwa w obsłudze aplikacja Emargo spotka się z pozytywnym odbiorem klientów Food Fyrtla oraz zwiększy ich lojalność, a także okaże się realnym wsparciem biznesowym dla najemców – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii. 

Więcej niż lojalność

Embargo to polsko-brytyjski startup technologiczny oferujący aplikację lojalnościową połączoną z systemem CRM dla lokali gastronomicznych. To innowacyjne narzędzie analityczne, które pozwoli dowiedzieć się, kim są goście Food Fyrtla, a dostępne w systemie raporty umożliwią zaplanowanie działań marketingowych przekładających się na realne podniesienie rentowności biznesu. Co ważne, aplikacja pomoże im również zwiększyć lojalność konsumentów m.in. poprzez dedykowane akcje promocyjne i rabaty. 

Klient, który wraca

Embargo to atrakcyjne rozwiązanie nie tylko dla najemców, ale również dla klientów. Aplikacja to portfel dla cyfrowych kart lojalnościowych lokali gastronomicznych. Znajdują się w niej wszystkie punkty gastronomiczne Food Fyrtla, a klienci mogą zbierać wirtualne pieczątki, które otrzymają po wykonaniu transakcji o minimalnej wartości 20 zł w lokalu gastronomicznym w Food Fyrtlu. Po uzbieraniu 5 pieczątek w aplikacji pojawi się wirtualny voucher o wartości 20 zł, który można wykorzystać w dowolnym lokalu w Food Fyrtlu. 

Mechanizm działania aplikacji Embargo jest prosty, ale jednocześnie bardzo atrakcyjny dla klienta. Nagroda w postaci vouchera zwiększa motywację do wizyt, co buduje lojalność. 

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

– Fundamentem każdego przedsiębiorstwa są lojalni, powracający klienci. To oni zapewniają najwięcej przychodów i sprawiają, że biznes jest rentowny. Tym bardziej w tak wymagających czasach, jak te obecne, kiedy kluczem jest retencja, a nie ciągłe pozyskiwanie nowych klientów. Wierzymy, że każda złotówka wydana przez stałych bywalców powinna być wynagrodzona, a każdy biznes gastronomiczny powinien mieć narzędzia, aby skutecznie lojalizować swoich gości, budować z nimi relacje oraz efektywnie wykorzystywać każdy kanał sprzedaży  – mówi Frederick Szydłowski współzałożyciel Embargo.

Aplikacja niosąca korzyści

Embargo powstało w Londynie i po sukcesie na Wyspach Brytyjskich zadebiutowało  na polskim rynku na początku zeszłego roku. Po niespełna 12 miesiącach działalności platformy, w aplikacji jest już blisko 1 500 lokali, w samej Polsce ponad 600. Współpraca z Posnanią to duży krok dla Embargo.

– Bardzo cieszy nas współpraca z Posnanią. Nowa, cyfrowa karta lojalnościowa, wspólna dla wszystkich najemców Food Fyrtla, dostępna na Embargo App, to projekt pionierski i absolutnie innowacyjny. Liczymy, że zarówno miłośnicy Food Fyrtla, jak i liczni użytkownicy naszej aplikacji w Poznaniu docenią to, że już teraz pieczątki i nagrody czekają również w ich ulubionym miejscu – komentuje Frederick Szydłowski, współzałożyciel Embargo App.