Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Kaufland i klienci po raz kolejny pomogą potrzebującym. Ruszają świąteczne zbiórki żywności

Jak co roku z okazji zbliżających się świąt wielkanocnych Kaufland wspólnie z Caritas Polska i Bankami Żywności organizuje w swoich sklepach zbiórki produktów spożywczych dla osób będących w potrzebie.

W około 200 sklepach sieci w specjalnie oznaczonych koszach klienci będą mogli pozostawić artykuły o długim terminie przydatności do spożycia, które następnie trafią m.in. do wielodzietnych rodzin, osób bezrobotnych czy rodzin uchodźczych z Ukrainy.

Przez dwa kolejne weekendy (17-18.03.2023 oraz 24-25.03.2023) w wybranych sklepach Kaufland klienci będą mogli przekazać produkty spożywcze o długim terminie przydatności do spożycia, takie jak: olej, mąka, makarony, kasze, konserwy, słodycze, kawa, herbata, umieszczając je w specjalnie oznaczonych koszach. Zgromadzone dary zostaną przekazane osobom, które znajdują się w trudnej sytuacji materialnej.

Rok temu w ramach wielkanocnej akcji w sklepach Kaufland klienci podarowali potrzebującym ponad 10 ton produktów spożywczych. Również Kaufland angażuje się w pomoc najuboższym, regularnie przekazując produkty, których nie może już sprzedać, ale które wciąż nadają się do spożycia, za pośrednictwem organizacji pożytku publicznego. Wartość przekazanych produktów w okresie od marca 2022 do lutego 2023 wyniosła ponad 10 mln zł.

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.