Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Trzy salony marki OCHNIK otwarto w centrach zarządzanych przez Master Management Group

Master Management Group wprowadził nowego najemcę do trzech centrów z portfolio firmy w Polsce Centralnej i Północno-Wschodniej. Salony renomowanej polskiej marki OCHNIK, słynącej z wysokiej jakości odzieży, galanterii skórzanej, akcesoriów oraz walizek podróżnych, przywitały klientów w Ciechanowie, Kutnie i w Ełku na łącznej powierzchni 465 m².

 – OCHNIK rozpoczyna rozwój sieci sprzedaży w mniejszych miastach, a posiadanie salonów w Ciechanowie, Ełku i ostatnio otwartego w Kutnie idealnie wpisuje się w tę strategię. Master Management Group spełniło nasze oczekiwania dotyczące nie tylko wielkości galerii, ale również doboru najemców – mówi Arkadiusz Konarski, Dyrektor ds. Rozwoju Salonów Firmowych OCHNIK. 

Wszystkie trzy centra, do których dołączyła marka OCHNIK, to dominujące w swoich lokalizacjach obiekty handlowe z kompleksową ofertą marek niemal wszystkich kategorii. Ich ugruntowana pozycja na rynkach regionalnych, popularność wśród klientów i wysokie wskaźniki obrotów przekładają się na wysoki poziom najmu. 

– Marka OCHNIK świetnie wpisuje się w portfolio najemców naszych centrów w Ciechanowie, Kutnie i Ełku, istotnie wzmacniając tam ofertę wyższego segmentu dla bardziej wymagających klientów. Sprawne zarządzanie obiektami handlowymi we wszystkich obszarach – od bieżącej działalności, przez najem i facility management, po marketing – jest kluczowym czynnikiem stanowiącym o rozwoju obiektów Master Management Group. Jestem przekonana, że sklepy OCHNIK staną się zarówno magnesem przyciągającym nowych klientów do naszych centrów, jak i wyjdą naprzeciw oczekiwaniom tych, dla których obiekty w Ciechanowie, Kutnie i Ełku są od lat miejscami pierwszego wyboru przy podejmowaniu decyzji zakupowych – mówi Wioleta Sobieraj, Leasing Manager w Master Management Group.

Bogata oferta OCHNIK we wszystkich lokalizacjach umożliwia skompletowanie garderoby od stóp do głów. Klienci znajdą w niej nie tylko okrycia wierzchnie, w tym skórzane kurtki, z których słynie marka, ale też odzież, obuwie, torebki, paski, rękawiczki i portfele oraz nowoczesne walizki podróżne. 

– Wystrój salonów jest odzwierciedleniem aktualnego konceptu marki. Wyróżnia go prostota formy i nowoczesny design, stonowana kolorystyka oraz metalowe, modułowe meble, które ułatwiają szybkie przeorganizowanie wnętrza – opisuje Arkadiusz Konarski z OCHNIK. 

Największy salon marki OCHNIK został otwarty w Bramie Mazur w Ełku. Zlokalizowana w ścisłym centrum miasta galeria handlowa, z klubem fitness i restauracjami, była wielokrotnie nagradzana za swoją wyjątkową architekturę. Na 18 000 m² gromadzi sklepy lokalnych i międzynarodowych marek popularnych wśród klientów. Salon OCHNIK zajął tam powierzchnię 163 m².

Galeria Różana w Kutnie zyskała salon OCHNIK o powierzchni 162 m². Obiekt, liczący 16 100 m², tworzy ulubioną strefę zakupowo-rozrywkową dla mieszkańców regionu, z propozycją czołowych marek modowych, przez kosmetyki i akcesoria, po artykuły dla domu i punkty usługowe, w bezpośrednim sąsiedztwie marketu budowlanego Leroy Merlin, aquaparku i restauracji Mc Donald ‘s. Przy głównym wejściu do obiektu powstaje też dwukondygnacyjna restauracja KFC. 

Centrum MMG Ciechanów, gdzie sklep OCHNIK zajmuje 140 m², również tworzą polskie i międzynarodowe marki wielu branż, wielkopowierzchniowy market spożywczy oraz popularne dyskonty niespożywcze i drogerie. Obiekt jest zlokalizowany przy popularnej drodze krajowej, łączącej województwa łódzkie i mazowieckie. Dojazd jest tam możliwy zarówno komunikacją miejską, jak i samochodem. Łączna powierzchnia najmu w MMG Ciechanów wynosi 15 600 m².

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. W portfolio firmy znajdują się, dominujące w swoich lokalizacjach, centra małej i średniej wielkości oraz parki handlowe, o łącznej powierzchni handlowej ponad 135 000 m². Firma posiada siedemnastoletnie doświadczenie na rynku oraz zespół doświadczonych ekspertów branży nieruchomości handlowych. W historii swojej działalności MMG rozwinęło, wynajęło i wybudowało ponad 500 000 m² powierzchni handlowo – usługowej.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem