Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Telakces.com wraca na ścieżkę rozwoju. Najnowszy salon ruszył w Promenadzie

30 marca 2023 r. otworzył się kolejny salon Telakces.com w Atrium Promenada w Warszawie. Podobnie jak pozostałe punkty –  będzie oferował akcesoria do telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych, usługi Virgin Mobile a także świadczył serwis telefonów komórkowych.

Salon usytuowany jest na parterze galerii, w lokalu o powierzchni 33m2, aranżację naszego lokalu wyróżnia nowoczesny styl.

 Telakces.com zaprasza wszystkich klientow, którzy oczekują profesjonalnych produktów i obsługi na najwyższym poziomie.

Otwarcie salonu – to symbol ekspansywnego powrotu sieci Telakces.com. Jest to kolejny krok do przodu w naprawczym procesie restrukturyzacyjnym, któremu podlega obecnie Telakces.com

„Naszym pozytywnym emocjom nie brak końca, gdyż w planach rozbudowy sieci mamy kolejne punkty na mapie galerii handlowych w Polsce. Sukcesywnie pracujemy nad usprawnieniem potencjału naszej sieci franczyzowej. Poszerzamy również grono partnerów naszej sieci”- mówi Piotr Chruściel, Wiceprezes Telakces.com

Telakces.com to sieć sklepów z akcesoriami GSM. Działa na zasadach franczyzy od 2012 roku.

W wyniku działań restrukturyzacyjnych, zamknięte zostały nierentowne lokalizacje. Obok sklepów Telakces.com / Virgin Mobile, posiadamy w swoim portfolio również punkty TOP CASE, usytuowane także w galeriach handlowych i specjalizujące się w dostarczaniu klientom luksusowych dodatków do smartfonow. Formaty handlowe Telakces.com to zarówno wyspy handlowe,  jak i stacjonarne salony sprzedaży. Powierzchnia stoisk to najczęściej przedział 6-12 m2, natomiast salonów wynosi 20-60 m2.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Obecnie sieć liczy 120 placówek. Zakupy z branży akceosoriów do telefonu są impulsywne, z tego względu sklepy Telakces.com od początku koncentrują swoje działanie w galeriach handlowych. Telakces.com obecny jest w największych miastach Polski, przy czym punkty sprzedażowe powstają również w miejscowościach poniżej 50 tys. mieszkańców np. Żywiec czy Białogard. Jest to zależne od stopnia nasycenia rynku branżą GSM w danym regionie. Na handlowej mapie Telakces.com widnieją sklepy od północy po południe kraju.