Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

URW: Westfield Arkadia wchodzi w wiosnę 2023 w nowej odsłonie

Westfield Arkadia nie zwalnia tempa i rozszerza swoją ofertę o nowe marki lub najnowsze koncepty znanych i lubianych brandów jak Zara Home czy Deichmann – oto czego mogą się spodziewać klienci odwiedzający to największe w Warszawie centrum handlowe.

Marka Zara Home zaprasza miłośników pięknych wnętrz i dekoracji do odwiedzenia salonu w zupełnie nowej odsłonie. Na powierzchni niemal 400 mkw. na klientów czekają nowoczesne i eleganckie wnętrza

Informacja o pojawieniu się na zakupowej mapie Warszawy norweskiej marki Helly Hansen z pewnością wzbudza entuzjazm wielbicieli sportu i komfortowych ubrań. W Westfield Arkadia klienci mogą odwiedzić pierwszy w Polsce sklep Helly Hansen, o powierzchni 130 mkw.

Swój salon na pierwszym piętrze otworzyła marka Cropp. Sąsiadujący z Cropp sklep marki House, otworzył się ponownie na pierwszym piętrze.

Marka obuwnicza Deichmann zdecydowała się zaprezentować najnowszy koncept swojego sklepu w Westfield Arkadia. Istotną zmianą we wnętrzu nowego salonu jest strefa sportowa, którą oddzielono od pozostałej części lokalu. Wyróżnia ją spójna kolorystyka (dominuje tam kolor antracytowy), ale również nowe elementy do ekspozycji obuwia. Przebudowie uległ również dział dziecięcy. Sklep jest dostępny dla klientów w tym samym miejscu co dotychczas, czyli na parterze.

Po krótkim remoncie, obok niedawno otwartych schodów ruchomych, ponownie otworzyła się kawiarnia Costa Coffee.

Zwolennicy słodkości na pewno zainteresują się planowanym w Westfield Arkadia otwarciem lodziarni Good Lood.

Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 117 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 240 lokali. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, eleganckie restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów.

SCF 2024 Spring - system umawiania spotkań

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

System umawiania spotkań już działa!

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Zarejestruj się i umów spotkania