Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

CDRL z 8 proc. wzrostem przychodów w pierwszym kwartale 2023 roku 

Dobry początek roku dla Grupy CDRL. Właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w pierwszym kwartale 2023 r. wygenerował 71,4 mln zł przychodów w spółce CDRL S.A. Jest to o 8 proc. więcej niż w pierwszych trzech miesiącach ubiegłego roku. Firma z optymizmem patrzy w przyszłość.

– Pierwszy kwartał w spółce CDRL S.A. pod względem przychodów oceniamy pozytywnie. Sytuacja społeczno-gospodarcza stabilizuje się, a my jesteśmy bardzo dobrze przygotowani na sezon wiosenno-letni, co pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

Polacy, po lekkim, zeszłorocznym przestoju spowodowanym wybuchem wojny, znów coraz częściej robią zakupy online.  Odzwierciedla to wzrost przychodów w polskim kanale e-commerce CDRL S.A. W I kwartale wpływy z tego tytułu wyniosły 16 mln zł, czyli o 21 proc. więcej r/r. 

To kolejny dobry kwartał dla CDRL. W IV kwartale 2022 r. grupa wygenerowała 78,8 mln zł przychodów. Było to o 11 proc. więcej w analogicznym okresie 2021 roku. W całym 2022 roku wpływy ze sprzedaży w spółce CDRL S.A wyniosły 297,4 mln zł, co oznacza 8 proc. wzrost względem roku 2021.

Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce oraz zabawki i akcesoria.

W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, które łączą rozrywkę, warsztaty ogólnorozwojowe, edukacyjne i hobbystyczne dla dzieci do 11 lat (150 cm). Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w 486 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 7 wersjach językowych.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników