Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Marka HalfPrice zadebiutowała na Łotwie. Pierwszy sklep otwarto w Rydze

HalfPrice – najmłodsza, off-price’owa marka należąca do Grupy CCC – pod koniec kwietnia br. otworzyła swój pierwszy sklep w Rydze w Galerii Akropole Alfa.

Tym samym HalfPrice jest już obecny na dziewięciu europejskich rynkach – polskim, chorwackim, rumuński, czeskim, słoweńskim, słowackim, austriackim, węgierskim i od teraz łotewskim.

HalfPrice to nowoczesny koncept sklepów w kategorii off-price, który oferuje duży wybór produktów popularnych światowych marek, w atrakcyjnych cenach – zawsze do -80 proc. taniej. Asortyment sklepów obejmuje: odzież, obuwie, akcesoria, produkty sportowe, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.

Ekspansja sklepów HalfPrice

– Rozwój sieci HalfPrice w regionie to nasz cel strategiczny, a jednym z jego elementów jest zapowiadany debiut na rynku łotewskim. To sukces całego zespołu, poprzedzony dokładnymi analizami i obserwacjami oczekiwań klientów, charakterystycznych dla tej części regionu. Wierzymy, że koncept off-price podbije serca tutejszych łowców okazji – mówi Adam Holewa, Prezes Zarządu HalfPrice.

HalfPrice to najmłodszy brand Grupy CCC, dzięki któremu rozwijamy działalność w branży off-price. Pierwsze sklepy zostały otwarte w Polsce w maju 2021 roku, a w sierpniu 2022 sieć działała już w blisko 80 lokalizacjach w 7 krajach, rozwijając równocześnie swoją obecność online.

Na koniec roku 2022 sieć liczyła 91 sklepów w 8 krajach – na przestrzeni 2022 r. otwartych zostało 41 nowych sklepów, a HalfPrice zadebiutował na 4 nowych rynkach. Skuteczna strategia rozwoju oferty produktowej, rosnący zasięg sieci handlowej oraz kreatywne kampanie marketingowe pozwoliły na osiągnięcie blisko 50% rozpoznawalności HalfPrice wśród Klientów i podwojenie jej w mniej niż rok.

Rok 2022 był przełomowy dla HalfPrice – po zaledwie półtora roku od debiutu osiągnął rentowność operacyjną, a w trzecim i czwartym kwartale marża EBITDA HalfPrice przekroczyła wysoki poziom 12%.

Sieć oferuje markowe i unikatowe rzeczy od znanych projektantów, ale w rozsądnych cenach. W ofercie sklepów znajdują się m.in. ubrania, buty, kosmetyki i artykuły do domu .

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem