Wyjątkowy Prezent ma kolejny powód do świętowania – to już 70 sklepów własnych

Wyjątkowy Prezent w sposób szczególny celebrował dwie okazje – otwarcie 70 sklepu w swojej sieci własnej oraz 10 rocznicę otwarcia pierwszego sklepu stacjonarnego. Specjalnie przygotowany event, łączący dwa kulinarne koncepty, odbył się w Warszawie, w restauracji Mokolove.

Podwójna okazja – 70 sklep w sieci własnej i rocznica otwarcia pierwszego sklepu sprawiły, że celebracja musiała być huczna. I taka właśnie była. Firma Wyjątkowy Prezent przygotowała połączenie swoich dwóch projektów kulinarnych – Shitty Dinner i Magicznej Kolacji. Wyszło obłędnie – zarówno pod względem zabawy, jak i jedzenia.

Brand Wyjątkowy Prezent dał się poznać jako firma, która odważnie stawia na niekonwencjonalne rozwiązania – wprowadzenie na rynek Kolacji w Ciemności czy samoobsługowych Voucheromatów to tylko część rozwiązań, na które zdecydowano się na przestrzeni blisko 16 lat działalności.

Marka posiada 70 własnych sklepów, umieszczonych w galeriach handlowych na terenie całego kraju, a od otwarcia pierwszego z nich minęło okrągłe 10 lat. Takie okazje wymagały odpowiedniego podejścia. I jak przystało na tak doświadczoną firmę – udało się. Firma kolejny raz udowodniła, dlaczego jest liderem na rynku prezentów w formie przeżyć.

“Nasze koncepty i ich scenariusze są elastyczne, dlatego można je ze sobą łączyć oraz zmieniać. Aktorzy i iluzjonista doskonale się uzupełniali i grali tak, jakby współpracowali ze sobą od lat. Obserwując uczestników po raz kolejny przekonałem się, że tego typu eventy są doskonałym pomysłem na integracje firmowe, których zadaniem jest poznawanie się lepiej. Event naturalnie wprowadza Gości w interakcję – nie tylko z obsługą, ale także między sobą – mówił zadowolony Jakub Matuszewski, CEO firmy Wyjątkowy Prezent.

PARTNER PORTALU

Kaufland

“Wieczór idealnie sprawdził się, jako sposób celebracji niezwykłego dla nas wydarzenia – 70 sklepów na terenie całej Polski i 10 lat od otwarcia pierwszego z nich. Mam nadzieję, że tak dynamiczny rozwój własnej sieci retail w ramach nadal młodej branży, jaką są Vouchery na przeżycia, robi wrażenie!” – dodawał Matuszewski.

W niezwykłym evencie uczestniczyli zaproszeni Goście, influencerzy oraz osoby, które wygrały wejściówki w konkursie, organizowanym przez markę Wyjątkowy Prezent. Shitty Dinner to kolacja, podczas której nic nie idzie tak jak powinno, a obsługa robi wszystko, by uratować sytuację. Wszystko źle, dodajmy. Z kolei Magiczna Kolacja łączy w sobie pokazy iluzji z doskonałym jedzeniem.