Rusza pierwsza kampania pozycjonująca wyłącznie polskie marki na Zalando. Celem jest zwiększenie widoczności polskich brandów na tle szerokiej oferty platformy. Zdjęcia realizowane były w Warszawie, a znalazły się na nich kolekcje m.in.: Kazar, Lancerto, Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler, Bizuu, La Mania, Ryłko czy Diverse, Big Star.
Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, rozpocznie pierwszą kampanię marketingową mającą na celu zwiększenie widoczności polskich marek, a także budowanie świadomości ich dostępności na Zalando.
Kampania “To nie Nowy Jork / Paryż / Mediolan / Tokio. To polskie marki na Zalando” przedstawia asortyment wybranych rodzimych marek dostępnych na Zalando uchwycony na ulicach Warszawy w sposób oddający atmosferę czterech największych stolic mody. Zdjęcia realizowane były w Warszawie, a znalazły się na nich kolekcje m.in.: Kazar, Lancerto, Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler, Bizuu, La Mania, Ryłko czy Diverse, Big Star.
– W ostatnich latach krajowa moda odnosi niezwykłe sukcesy, zyskując na znaczeniu na rynku lokalnym i budując swoją pozycję również na arenie międzynarodowej. Klienci doceniają kolekcje polskich marek za jakość oraz design, wpisujący się w światowe trendy, co czyni z nich pożądane produkty. Obecność rodzimych brandów w asortymencie Zalando jest tym ważniejsza, że lokalizacja oferty to jeden z kluczowych elementów naszej strategii biznesowej, przybliżającej nas do celu jakim jest stanie się Starting Point for Fashion w Polsce. Chcemy wspierać polskie marki w ich rozwoju i dlatego ruszamy z kampanią, w której to właśnie one będą największymi gwiazdami – mówi Daniel Rogiński, General Manager CEE Zalando.
– Chcemy, żeby polskie marki były silne na Zalando, nie tylko w Polsce, ale też w Europie Zachodniej. Zaczynaliśmy od marki Solar, a dziś na Zalando jest ok. 100 polskich marek. Uważam, że to już całkiem dużo i liczę, że uda się przyciągnąć również kolejne marki. W core naszej strategii biznesowej jest lokalność asortymentowa, dostosowywanie się do rynku i widzimy wielki sens w promowaniu polskich firm. Ich wyniki w Europie Zachodniej już pokazują, że są gotowe do ekspansji\ – podkreśla Daniel Rogiński.
PARTNER PORTALU
Kampania “To nie Nowy Jork / Paryż / Mediolan / Tokio! To polskie marki na Zalando” wystartowała 23 czerwca i potrwa 6 tygodni. Pojawi się w kanałach digital, social mediach, prasie, a także na samej platformie. Dodatkowo na Zalando.pl zostanie stworzona przestrzeń poświęcona asortymentowi lokalnych marek, gdzie klienci będą mogli zapoznać się z ich pełnym portfolio.