Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Galeria Młociny umacnia swoją ofertę rozrywkową. Do grona partnerów centrum dołączył A1Karting, największy obiekt kartingowy na świecie, zlokalizowany na warszawskim Annopolu. Poszerzanie grona partnerów to część strategii centrum, skoncentrowanej na umacnianiu footfallu oraz pozycjonowaniu obiektu jako nowoczesnego miejsca spotkań i zabawy.
Nowoczesny tor kartingowy o długości ok. 600 m, 50 nowych gokartów CRG oraz największa strefa symulatorów w Warszawie – to tylko część atrakcji oferowanych przez warszawski obiekt kartingowy A1Karting, który od czerwca stał się partnerem Galerii Młociny.
Jest to największy tego typu obiekt na świecie, który od 2021 roku cieszy się niezmienną popularnością wśród miłośników ścigania na torze. W ramach współpracy przygotowano 1900 voucherów o wartości 100 zł, które klienci Galerii Młociny mogą odbierać w dniach od 5 do 29 czerwca (od poniedziałku do czwartku)*.
Akcja – skierowana nie tylko do miłośników motoryzacji, ale też rodzin z dziećmi – od pierwszego dnia wzbudza duże zainteresowanie: w ciągu trzech tygodni rozdano ponad 1500 voucherów. Dodatkowo do 29 czerwca klienci centrum mogą odwiedzać strefę kartingową na poziomie 0, aby testować swoje umiejętności na refleksomierzu BATAK i zdobywać dodatkowe kupony na darmowe przejazdy na torze.
– Partnerstwo z Galerią Młociny jest dla nas niezwykle istotne. Przynosi korzyści nie tylko nam, ale przede wszystkim klientom. Widzimy to bardzo wyraźnie, analizując poziom zainteresowania voucherami. Zależy nam na promowaniu kartingu, który do tej pory odbierany był jako sport niszowy. Razem z Galerią Młociny chcemy zaprosić każdego zainteresowanego do sprawdzenia swoich umiejętności na torze. Myślę, że jest to szczególnie atrakcyjna propozycja na nadchodzące letnie miesiące – mówi Martyna Borecka, Specjalistka ds. marketingu w A1Karting.
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny działa według zasady all-in-one, zaspokajając wszystkie potrzeby odwiedzających. Swoją ofertę adresuje do zróżnicowanej grupy klientów, którzy na terenie centrum znajdą nie tylko sklepy i punkty usługowe, ale też szeroką ofertę rozrywkową.
Starając się o rolę prekursora pod kątem prowadzonych aktywności, Galeria Młociny konsekwentnie poszerza grono partnerów, wśród których do tej pory pojawili się m.in.: Park Edukacji i Rozrywki „Farma Iluzji”, Grupa Pingwina, Warszawianka Hotel Wellness & SPA, a także Dj Wika czy klub sportowy Hutnik Warszawa.
Poszerzanie grona partnerów to część strategii Galerii Młociny, skoncentrowanej na umacnianiu footfallu oraz pozycjonowaniu obiektu jako nowoczesnego miejsca spotkań i zabawy. Obecnie klienci centrum mogą korzystać z oferty ponad 200 sklepów i punktów usługowych, około 30 kawiarni, zielonego tarasu oraz Hali Hutnik – największej strefy gastronomiczno-rozrywkowej w Polsce. Na terenie Galerii Młociny znajdują się również profesjonalne boisko do koszykówki 3×3, Multikino, musicalowo-edukacyjny Teatr WAM, a także kręgle i cieszące się coraz większą popularnością shuffleboardy.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
*Vouchery do A1Karting można odbierać od poniedziałku do czwartku w Punkcie Obsługi Akcji na poziomie 0 lub w punkcie informacyjnym Galerii Młociny. Aby otrzymać voucher należy wydać 200 zł na zakupy na terenie centrum i zarejestrować paragony o wartości min. 30 zł w aplikacji Kupujesz i Masz. Jedna osoba może odebrać maks. 2 vouchery.
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 81 000 mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i punktów usługowych oraz około 30 kawiarni. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Strefa Spotkania i Dania to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne oraz unikatowe koncepty. Jej częścią jest Hala Hutnik – strefa gastronomiczno-rozrywkowa i klasyczny food court.
Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na warszawskie Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.