Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Kaufland zwiększa efektywność energetyczną i modernizuje sklepy


Poza rozbudową sieci sklepów i bazy logistycznej Kaufland inwestuje w modernizację istniejących placówek. Już od czwartku 20 lipca mogą przekonać się o tym klienci w czterech miastach – Łodzi, Bydgoszczy, Rawiczu i Zamościu. Sieć zainwestowała m.in. w nowe urządzenia chłodnicze, które poprawiają komfort zakupów i efektywność energetyczną obiektów.

Modernizacja z myślą o środowisku

Celem modernizacji było zarówno kształtowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych klientów, jak i konsekwentne ograniczanie wpływu środowiskowego poszczególnych placówek sieci Kaufland. Sklepy w Łodzi (przy ul. Zgierskiej 104A), Bydgoszczy (przy ul. Skarżyńskiego 8), Rawiczu (przy ul. Armii Krajowej 2) i Zamościu (przy ul. Wyszyńskiego 1) w ramach zakończonych 20 lipca modernizacji zostały wyposażone w nowoczesne urządzenia chłodnicze.

Nowe lady, lodówki i regały chłodnicze łatwiej utrzymują optymalną temperaturę, a dzięki temu świeżość produktów. Są także energooszczędne i bardziej przyjazne dla środowiska chociażby ze względu na zastosowane oświetlenie LED oraz naturalny czynnik chłodniczy.

Wygoda podczas zakupów

Istotnym elementem modernizacji sklepów w Rawiczu i Łodzi było odświeżenie wnętrz poprzez pomalowanie ścian oraz montaż nowych oznaczeń grup towarowych, których stylistyka jest spójna z identyfikacją wizualną sieci Kaufland, a także z oznaczeniami stosowanymi w gazetkach promocyjnych sieci. Przemyślane i estetyczne oznakowanie alejek towarowych pozwala klientom bez trudu odnaleźć wszystkie produkty, których potrzebują, co przekłada się na szybkość i komfort podczas codziennych zakupów.

Osoby odwiedzające placówki w Rawiczu, Łodzi i Zamościu w dniach od 20 do 26 lipca będą mogły skorzystać ze specjalnej oferty promocyjnej. Obniżki cen artykułów spożywczych sięgają nawet 50% i dotyczą produktów z różnych kategorii. Dla wszystkich klientów przygotowano również promocję 2+1 na wszystkie gotowe danie chłodzone, a dla użytkowników programu lojalnościowego Kaufland Card dodatkowo także 2+1 na wszystkie pakowane marynaty rybne.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

W Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.