Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

CCC i HalfPrice wprowadzają wspólną, multibrandową kartę podarunkową

Buty, torebka, a może sprzęt sportowy czy designerski fotel do salonu? Od dzisiaj Klienci Grupy CCC realizując swój prezent, mogą skorzystać z dużo szerszej oferty niż dotychczas. CCC i HalfPrice połączyły bowiem siły, wprowadzając multibrandową kartę podarunkową. Nowe rozwiązanie zapewni Klientom jeszcze większą wygodę zakupów.

Dzięki multibrandowej karcie podarunkowej CCC x HalfPrice Klienci zyskują dostęp do oferty obu sklepów jednocześnie. Co więcej, środki znajdujące się na karcie mogą zostać przez nich wykorzystane w dowolny sposób – to konsument decyduje, czy i jaką część kwoty przeznaczy na zakupy w danym szyldzie.

– Tworząc omnichannelowe rozwiązania naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie Klientom wygody zakupów. Korzystamy przy tym, tak jak w przypadku karty podarunkowej, z synergii naszych szyldów. Chcemy, aby Klienci mogli w pełni korzystać z bogatej i różnorodnej oferty Grupy CCC – gdzie chcą, jak chcą i kiedy chcą – mówi Jakub Grzelak, Dyrektor Zarządzający ds. Retail w CCC.
Zgodnie ze sprzedażowym modelem omnichannel Grupy CCC, karty podarunkowe można kupić we wszystkich kanałach sprzedaży CCC i HalfPrice – w sklepach stacjonarnych oraz online.

R E K L A M A

– Multibrandowa karta podarunkowa CCC x HalfPrice to gwarancja trafionego prezentu. W naszym portfolio obecnie znajduje się ponad 3 000 marek. Oferta obu szyldów obejmuje liczne kategorie produktowe, w tym m.in.: odzież, obuwie, torby, akcesoria, artykuły spożywcze, zabawki czy wyposażenie i dodatki do domu. Jeśli dodamy do tego możliwość realizacji karty podarunkowej w dowolnym momencie, miejscu i czasie – zarówno online jak i stacjonarnie – mamy fantastyczne rozwiązanie na świetny prezent – dodaje Joanna Czyżewska, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży w HalfPrice.

Kartę podarunkową CCC x HalfPrice Klienci mogą doładować kwotą od 50 aż do 2 000 złotych. Jest ona ważna 24 miesiące od daty zakupu.

CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i prawie 1000 sklepów w 28 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.