Z myślą o rodzinach wielodzietnych Kaufland wprowadził dodatkowy bonus dla wszystkich posiadaczy Karty Dużej Rodziny, dostarczając swoim klientom kolejne rozwiązanie umożliwiające ograniczenie wydatków podczas zakupów.
W czasach dynamicznie rosnącego poziomu inflacji, a także wyraźnego wzrostu kosztów życia Polacy aktywnie poszukują sposobów na oszczędności. Dlatego też konsumenci coraz częściej analizują swoje wydatki, a te związane z edukacją zdecydowanie nie należą do najniższych. Według danych CBOS, na początku roku szkolnego 2022/2023 rodzice wydali na wyprawkę średnio 1536 zł, czyli aż o 303 zł więcej niż rok wcześniej.
Ułatwiając przygotowania do zbliżającego się rozpoczęcia roku szkolnego i odciążając klientów w wymagającym finansowo okresie wakacyjnym, Kaufland przygotował akcję, która pomoże zadbać o budżet domowy. Od 17 do 31 sierpnia wszyscy posiadacze Karty Dużej Rodziny mogą liczyć na dodatkowy bonus w postaci zniżki do wykorzystania podczas kolejnej wizyty w sklepie sieci. Bon, którego wartość wzrosła do 10 zł, przysługuje za każde wydane 100 zł.
„Powołując się na dane z raportu Kaufland pt. „Jak kupują Polacy?”, aż 35% ankietowanych zadeklarowało gotowość do wybrania sklepu na podstawie jego oferty promocyjnej. Dostrzegamy, że coraz więcej konsumentów sprawdza aktualne okazje już na etapie planowania zakupów. Jako sieć handlowa dokładamy starań, aby oferować naszym klientom okazje do oszczędności. W tym celu m.in. uruchomiliśmy program lojalnościowy Kaufland Card, który gwarantuje dostęp do asortymentu w obniżonych cenach, a także regularnie organizujemy liczne akcje promocyjne. Mając świadomość skali wydatków związanych z rozpoczęciem roku szkolnego i wyjazdami wakacyjnymi, szczególnie w przypadku rodzin wielodzietnych, zwiększyliśmy okresowo wartość bonów przysługujących posiadaczom Karty Dużej Rodziny do 10 zł. Wierzymy, że promocja będzie jednym z elementów, który ułatwi naszym klientom zarządzanie budżetem w okresie wakacyjnym” – mówi Paulina Katana, dyrektor Pionu Zakupu i Planowania Mediów oraz CRM w Kaufland Polska.
Maksymalna wartość bonu za jednorazowe zakupy wynosi 50 zł, a ich łączna wartość w sierpniu może sięgnąć 100 zł. Z promocji wyłączone są produkty alkoholowe, papierosy, artykuły medyczne, odżywki dla niemowląt, vouchery i karty podarunkowe. Szczegóły akcji promocyjnej, informacje dla użytkowników oraz regulamin programu Karta Dużej Rodziny w Kauflandzie są dostępne na stronie internetowej sieci.
PARTNER PORTALU
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych