Apsys: Posnania wspiera najemców. Gamingowe wydarzenie na Back to School

Przełom sierpnia i września to czas zakupów związanych z rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Z okazji Back to School Posnania zorganizowała wydarzenie gamingowe Posnania Game On, stanowiące wsparcie sprzedaży dla najemców, którzy przygotowali oferty specjalnie na tę okazję.

„Apsys, zarządca Posnanii, z sukcesem realizuje działania prosprzedażowe skierowane do różnych grup docelowych. Jedną z nich stanowią rodziny z dziećmi oraz młodzież, dlatego na czas Back to school przygotowaliśmy wydarzenie skierowane do tej grupy. – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.

Posnania Game on czyli event gamingowy połączony ze spotkaniami z influencerami doskonale wpisuje się w trendy, o czym świadczyło ogromne zainteresowanie wydarzeniem. – dodaje Agnieszka Juszkis.

Przestrzeń dla miłośników gier

Event odbył się w dniach 26 sierpnia – 3 września. W tym czasie przestrzeń Crystal Forum w Posnanii podzielono na 4 sekcje: strefę gamingową wyposażoną w jednostki komputerowe oraz 2 konsole, strefę arcade z grami ruchowymi, matą do tańczenia i symulatorami, strefę retro oraz strefę dla najmłodszych z kolorowanką “Posnania oczami dzieci” i malowaniem twarzy. We współpracy z VOX, Posnania przygotowała strefę wypoczynku dla rodziców. Warunkiem korzystania z atrakcji było o okazanie paragonu na minimum 50 zł z danego dnia z Posnanii.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Dużym zainteresowaniem cieszyły się spotkania z influencerami gamingowymi, które odbyły się 2 i 3 września. Aleksandra ,,Shappi” Tora, Karol “Kasar” Suchecki, Dorian ,,Dorian” Siemankowski i Arkadiusz “Radyjko” Popiel rozgrywali turnieje z uczestnikami wydarzenia i rozdawali autografy.

Atrakcyjne oferty promocyjne, przygotowane przez najemców, połączone z wydarzeniem wpisującym się w rynkowe trendy, przełożyły się na wzrost odwiedzalności w tym okresie.

Wiodący operator branży centrów handlowych

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi.
Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 19 obiektach handlowych zlokalizowanych w 15 największych miastach w kraju. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.