Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Edyta Kresińska, Drogerie Jawa: planujemy wzrost tempa rozwoju do 200%

„Jesteśmy jedną z wiodących sieci drogerii w kraju i jedyną rentowną siecią o polskim kapitale, która systematycznie realizuje założoną strategię i zwiększa liczbę swoich salonów”- mówi Edyta Kresińska, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu w Drogeriach Jawa, która będzie jedną z panelistek podczas konferencji odbywającej się w ramach targów SCF 2023 Fall.

Firma powstała 10 lat temu i od samego początku działalności systematyczne poszerza zasięg. I choć przez 10 lat wiele się zmieniło, jedno jest niezmienne – od samego początku zapewnienie możliwie największego dostępu do wysokiej jakości kosmetyków, artykułów higienicznych oraz produktów dla domu, a co za tym idzie – zadowolenie Klientek i Klientów, jest dla sieci najważniejsze! Drogerie Jawa od lat cieszą się uznaniem dzięki swojej bogatej ofercie, konkurencyjnym cenom oraz wysoko ocenianemu, profesjonalnemu doradztwu – w ubiegłym roku sieć zdobyła nagrodę Najlepsza Polska Sieć Drogeryjna roku 2022.

„96% kupujących w Drogeriach Jawa, to pracujące zawodowo kobiety 30+, które dokonują zakupów dla całej rodziny. W naszych salonach znajdują to, czego szukają, czyli atrakcyjne ceny, szeroką ofertę asortymentową oraz profesjonalne doradztwo. To dla naszych Klientek – młodych kobiet i świadomych swoich potrzeb mam, zmieniamy się. Odpowiadamy na ich potrzeby i ułatwiamy realizację ich misji zakupowych” – dodaje Kresińska.

W ciągu półrocza Drogerie Jawa zyskały pięć nowych sklepów. Ostatnie otwarcie miało miejsce 26 maja – salon w Krośnie pod Poznaniem jest 75. punktem sprzedaży tej sieci. I choć rynkowe dane pokazują, że to trudny rynek (pomiędzy 2021 r. (6541 drogerii) a 2022 r. (6392 drogerie) zniknęło z rynku 149 sklepów kosmetycznych, 135 przedsiębiorstw zawiesiło działalność*) Drogerie Jawa planują dalszy rozwój.

„Systematycznie zwiększamy zasięg – kolejne miejsce sprzedaży otworzymy już 13 października, a na 2024 rok planujemy zwiększyć tempo rozwoju o nawet 200%!” – komentuje Edyta Kresińska.

„Od lat szanujemy naszych Partnerów Biznesowych, a relacje z nimi budujemy w oparciu o zasady
fair play – w poszanowaniu wzajemnych interesów i rentowności naszych wspólnych działań.
Jesteśmy dumni z tego, że pomimo niełatwego rynku nasze salony są zyskowne, a Drogerie Jawa w wielu miejscowościach są drogerią pierwszego wyboru – codziennie zakupy robi u nas ok. 11 000 osób, co w ciągu roku daje nam ponad 3 500 000 kupujących! Poza siedemdziesięcioma pięcioma sklepami stacjonarnymi, Drogerie Jawa to także możliwość zrobienia zakupów online – drogeriejawa.pl, to sklep internetowy dzięki któremu docieramy wszędzie tam, gdzie brakuje salonu tradycyjnego”- dodaje Kresińska.

W planach sieci Drogerie Jawa jest remodeling sieci, dzięki któremu do dyspozycji klientek, zostaną oddane nowoczesne i przyjazne im miejsca zakupów urodowych. To ważne, biorąc pod uwagę strategię rozwoju Drogerii, która zakłada otwieranie dwudziestu placówek handlowych o powierzchni min. 160 m2 rocznie. Ta powierzchnia sklepu została wybrana nieprzypadkowo – łączy w sobie kameralność i wygodę procesu zakupowego z szerokim asortymentem produktów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

„Szukamy lokali w miejscowościach powyżej 3000 mieszkańców, położonych na dużych osiedlach mieszkaniowych, w lokalnych miejscach handlu, pasażach i centrach handlowych. Jest jeszcze wiele parków handlowych w których otwarcie drogerii naszego formatu wzbogaci infrastrukturę handlową i przyciągnie do miejsca dodatkowe Klientki, a o pełnej satysfakcji kupujących możemy mówić wtedy, gdy podczas jednej wizyty w salonie klienci mogą zrealizować wszystkie podstawowe potrzeby zakupowe. Zależy nam na miejscach przy głównych pasach ruchu pieszego i kołowego. Chcemy dotrzeć tam, gdzie są nasze Klientki!” – informuje Edyta Kresińska, która będzie jedną z panelistek pierwszego dnia targów SCF 2023 Fall.

Z Edytą Kresińska oraz pozostałymi przedstawicielami Drogerie Jawa odpowiedzialnymi za rozwój i ekspansję sieci spotkają się Państwo podczas wrześniowych targów SCF 2023 Fall.